| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Wie betaalt jullie trouwfeest? |
| Wijzelf, helemaal |
|
31% |
[ 30 ] |
| Onze ouders betalen alles |
|
5% |
[ 5 ] |
| Wij het grootste stuk, onze ouders leggen bij |
|
37% |
[ 36 ] |
| Onze ouders, maar een aantal posten betalen we zelf |
|
26% |
[ 25 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 96 |
|
| Auteur |
Bericht |
Marie Verslaafde

|
Trouwdatum: 11-10-2008
TrouwTELLER: nog 4 dagen |
|
Geplaatst: Zo Feb 10, 2008 5:09 pm Onderwerp: Wie betaalt jullie trouwfeest? |
|
|
| Moeten jullie zelf betalen? Of doen de ouders dat nog? Of wordt dit gedeeld? |
|
| Terug naar boven |
Bump up your thread in Bumpal
|
 |
ikosa Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 06-09-2008
TrouwTELLER: 31 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Ma Feb 25, 2008 7:14 pm Onderwerp: |
|
|
beide ouders betalen maar bepaalde dingen moeten we zelf bekostigen.
Soms wou ik wel da ze da ni deden (dan konden ze minder commentaar en eisen geven )
maarja, tis toch leuk als ze het toch doen e :d
grtz _________________ 6 september 2008 wordt de mooiste dag van ons leven :d |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marijke Verslaafde

|
Trouwdatum: 02-08-2008
TrouwTELLER: 66 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Di Feb 26, 2008 2:44 pm Onderwerp: |
|
|
Onze ouders betalen de receptie en het eten voor diegenen die zij uitnodigen (vrienden en familie). Al de rest betalen wij zelf. Al moet ik er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat mijn ma een derde van mijn kleed gesponsord heeft
groetjes,
marijke |
|
| Terug naar boven |
|
 |
rozy Nieuwkomer

|
Geplaatst: Wo Feb 27, 2008 8:31 pm Onderwerp: |
|
|
| Wij betalen alles zelf...Ik had iets verwacht van onze ouders, maar ze zijn niet zo'n voorstanders van al dat trouwen. Hatelijk, echt! Ik heb altijd het gevoel dat in mijn omgeving het trouwfeest wél door de ouders wordt betaald! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
noesje Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 30-08-2008
TrouwTELLER: nog 38 dagen |
|
Geplaatst: Wo Mrt 12, 2008 7:17 am Onderwerp: |
|
|
Onze ouders betalen de receptie en het avondeten voor iedereen die zij uitnodigen + hun familie!
Wij betalen onze vrienden en collega's!
Mijn ma heeft mijn bruidskleed betaalt en mijn schoonouders betalen mijn toekomstige zijn kostuum!
Groetjes Noesje |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sarah Superposter

|
Trouwdatum: 18-07-2008
TrouwTELLER: nog 81 dagen |
|
Geplaatst: Wo Mrt 12, 2008 6:31 pm Onderwerp: |
|
|
Mijn (toekomstige) schoonouders betalen het avondfeest,hé hé,een hele brok minder voor ons.
Wij wouden eigenlijk "klein" trouwen,maar zij vonden dat er een avondfeest bijhoorde,dus doen ze het "cadeau"
Rest van de kosten zijn voor ons.
Grtz |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marie Verslaafde

|
Trouwdatum: 11-10-2008
TrouwTELLER: nog 4 dagen |
|
Geplaatst: Wo Mrt 12, 2008 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
| Van de receptie en het avondfeest betalen wij enkel onze eigen vrienden en colega's. Onze ouders betalen de rest. Mijn pa betaalt mijn trouwkleed. Alles errond betalen we zelf: fotograaf, DJ, ceremoniemeester...Dus uitein delijk toch de grootste brok voor ons...Ik had het soms liever anders gezien, maar aan de andere kant krijg ik van mijn pa wel een sommetje voor ons toekomstig huisje, en dat is uiteraard veel meer waard... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
b00zette Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 17-05-2008
TrouwTELLER: nog 143 dagen |
|
Geplaatst: Vr Mrt 14, 2008 7:42 am Onderwerp: |
|
|
Ik ben gemist in de poll *oops* eigenlijk worden we toch een beetje gesponserd
Mijn mama betaald mijn kleed en mijn ketting heb ik voor mijn "nieuwjaar" gekregen (alé de centjes, de ketting moet ik betalen bij 1e pas).
Mijn vriend zijn ouders hebben €200 betaald van zijn kostum. En te denken dat zij het breder hebben dan mijn ma.... Tis er nie aan te zien, maar ja ze hebben dan ook al veel geld uitgegeven aan de volledige restyling van hun huis, etc.
Mijn schoonouders die nodigen verdorie heel de gemeente uit! Hun lijst is langer dan de onze!
Wij betalen zelf voor onze vrienden en familie. Mijn vriend heeft een verdomd grote familie dus dat zal ook weer een "kostelijk affaire" worden.
Wij betalen alles behalve bovenstaande vestimentaire uitzonderingen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
leentje Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 06-09-2008
TrouwTELLER: 31 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Zo Mrt 16, 2008 12:16 pm Onderwerp: |
|
|
ik kom uit een gezin van 3 kinderen en we krijgen allemaal hetzelfde bedrag als we trouwen
mijn toekomstige is enig kind en van zijn ouders krijgen we heel het avondfeest tot een max van 10.000€ en daar komen we net aan.
als we alles samentellen moeten we ongeveer nog 2000€ uit eigen zak betalen + de huwelijksreis dus we zijn een tevreden koppel.
onze ouder bemoeien zich ook niet al te veel (dit heb ik heb in het begin ook duidelijk gemaakt dat als ze centjes geven om alles mee te beslissen dat ze dan de centjes maar houden en die boodschap is duidelijk overgekomen denk ik  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
Trouwdatum: 26-06-2009
TrouwTELLER: nog 262 dagen |
|
Geplaatst: Zo Mrt 16, 2008 12:43 pm Onderwerp: |
|
|
| wijzelf betalen alles, mijn vader nodigt een aantal mensen uit die we er niet bij gingen neme maar hij wil die er graag bij (voor mij te verre familie maar wel de enige familie van hem) dus die betaald hij |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Els Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 30-05-2008
TrouwTELLER: nog 130 dagen |
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 3:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ik kom uit een gezin van 3 dus moesten mijn ouders al die trouwfeesten moeten betalen...
ik heb een bepaald bedrag (5000 euro) gekregen toen we zijn gaan samenwonen. ik mocht kiezen (of ik kreeg het gewoon mee, of ze legden het bij voor een trouwfeest) Aangezien we toen nog niet op trouwen stonden, heb ik het bedrag zo gekregen.
Mijn vriend is alleen en van zijn ouders hebben we zo een 2500 euro gekregen om bij te leggen, van oma en opa ook een 1000 euro.
We mogen dus helemaal niet klagen, maar de rest betalen we gewoon allemaal zelf. ik vind ook niet dat onze ouders het feest moeten betalen.
groetjes, els |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vuurbol Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 04-07-2008
TrouwTELLER: 95 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 3:45 pm Onderwerp: |
|
|
vele van jullie zijn mazzelaars lees ik. en dan soms toch nog een beetje mopperen, dat het best nog wat meer had kunnen zijn.
Wij betalen in principe alles zelf. Mijn ouders doen 's morgens wel de ontvangst van de daggasten in hun huis. Ze versieren hun tuin en schenken koffie en thee. Verder heb ik van mijn oma een taartbestek met bijpassende champageglazen gekregen. En o ja mijn schoonouders hebben 50 euro gesponsort aan het kostuum van mijn vriend. (zijn pak kost 1300!!)
Mijn vader maakt ook een enveloppendoos voor ons (of eigenlijk een kist)
in de vorm van een hart. Dat vind ik echt geweldig.
Ook helpt mijn moeder mij waar ze kan. Ze is samen met haar beste vriendin ceremonievrouw van onze bruiloft.
Ik ben er erg trots op dat we alles zelf kunnen betalen. We hebben er hard, lang en veel voor moeten werken. Misschien volgen er nog wat presentjes, dat weet ik nu natuurlijk nog niet.
Mijn ouders en schoonouders kijken er alle 4 heel erg naar uit en leven erg met ons mee. Ze zijn van bijna alles op de hoogte en proberen met ons mee te denken als we ergens niet uit komen.
We hebben trotse ouders en dat maakt ons weer trotse kinderen. Dit is denk ik veel belangrijker als dat ze met een zak met geld aan komen draven.
Bianca _________________ op 04-07-2008 zijn al onze dromen uitgekomen! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tigra Verslaafde

|
Trouwdatum: 04-10-2008
TrouwTELLER: 3 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Ma Mrt 17, 2008 3:53 pm Onderwerp: |
|
|
onze ouders betalen het stuk van het avondfeest voor de familie de rest betalen we zelf.
oh ja, mijn kleed kreeg ik van mijn mama. Ze zei dit wel pas aan de kassa, dus ik dacht wel dat ik zelf zou betalen en hield hier een beetje rekening mee bij mijn keuze (hoewel ik mijn kleedje wel het mooiste vond dat ik paste ). _________________ 4 oktober 2008 was fantastisch! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Eline Verloren geval!

|
Trouwdatum: 05-09-2008
TrouwTELLER: 32 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Di Mrt 18, 2008 10:20 am Onderwerp: |
|
|
Hey,
Ik denk dat ik ook een beetje gemist ben ik de poll.
Wij betalen in principe alles zelf, eerst was het anders ik moest mijn deel van de familie betalen en die van mijn vriend werd betaald door zijn ouders.
Dat vonden wij raar want alles is van ons niet van hem en mijn.
Dus hebben we beslist alles zelf te betalen en mijn vriend zijn ouders geven dan een sommetje geld kado aan ons beiden.
Maar nu ik er over nadenk, mijn moeder en vader hebben elk de helf van mijn kleed betaald plus nog een extra voor en bijkomende aankleding zoals schoenen enzo.
Mijn vriend zijn kostum wordt ook door zijn ouders betaald.
Al de rest komt voor onze rekening, maar dat wisten we en daar habben we voor gespaard sind we zijn gaan samenwonen.
groetjes Eline
05/09/2008 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
Trouwdatum: 01-08-2008
TrouwTELLER: 67 dagen geleden getrouwd! |
Geregistreerd op: 12 Mrt 2008 Berichten: 430 Woonplaats: België / O-Vl
|
Geplaatst: Do Mrt 20, 2008 12:26 pm Onderwerp: |
|
|
Toen wij onze datum wilden prikken hebben wij rekening gehouden met een langere periode om zelf voor onze trouw te kunnen sparen.
We hadden toen een bepaald budget voor ogen en dat zouden we wel kunnen sparen.
Nu zijn we wel al een heel stuk over dat budget gegaan.
Zijn moeder zei dat ze een kado van zoveel euro ging geven.
Mijn mams ging ook een budget kado doe en heeft daarbovenop ook nog es mn trouwkleed en schoenen betaald (maar ik wist dit pas toen ik ze ging betalen en had dus geen dure keuze gemaakt, maar ben wel tevreden hoor).
Mijn papa gaat ook een budget kado doen, maar ik weet nog niet hoeveel. Hij wil aan de ene kant niet onderdoen voor mn mams, maar aan de andere kant wil hij ook niet veel geld uitgeven.
Enfin zo ken ik hem en wat hij wil geven dat zal het dan zijn.
Wij hebben er niet om gevraagd om gesponserd te worder, dit hebben onze ouders zelf aangeboden. We waren eigenlijk van plan om alles zelf te betalen. We beschouwen nu de sponsering als kado en zullen met die budgetten betalen wat we zelf toch niet bijeen gespaard zouden krijgen en een eventuele overschot gaat in ons huis besteed worden. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|