Citytrip? Weekendje weg? Google Zwanger van een meerling?

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen  BlogsBlogs   

fotografenkoppel op zoek naar fotograaf..

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Foto en Video
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ann VM
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 04-10-2008

TrouwTELLER: nog 92 dagen

BerichtGeplaatst: Ma Apr 28, 2008 7:42 am    Onderwerp: fotografenkoppel op zoek naar fotograaf.. Reageren met citaat

Hallo iedereen,
Het lukt ons maar niet om dé fotograaf te strikken te krijgen.Wij zoeken natuurlijk iemand die technisch goed werk levert maar ook originele beelden maakt, met pit, emotie en heel veel stijl (vooral een eigen stijl, graag wat buiten het gewone). Ik zag de post rond creatief met foto's en dat is het toch niet echt voor mij, al zijn ze heel leuk.
In Nederland vond ik hen en ze zijn fantastisch, http://www.imaginefotografie.nl/index.html

Weten jullie iemand die dit doet in België?
We kennen wel veel fotografen natuurlijk, en hopelijk lezen die hier niet mee, maar toch vinden we niet echt dàt tikkeltje meer in hun foto's.
Sorry voor de veeleisendheid.. Embarassed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bump up your
thread in Bumpal
Marijke
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 02-08-2008

TrouwTELLER: nog 29 dagen

BerichtGeplaatst: Ma Apr 28, 2008 9:37 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo,

Ik weet niet vanwaar jullie precies zijn, maar wij werken met fotograaf Chris Dickx uit Zingem.
Zelf ken ik er bitterweinig van, maar volgens mijn vriend zijn zijn foto's technisch gezien heel goed.
Je kan hem ook alles vragen, hij heeft zelfs liever dat een koppel eisen stelt van zo en zo wil ik mijn foto's dan wanneer ze gewoon zeggen doe maar.....

groetjes,

marijke
thread in Bumpal
axp
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Geen trouwdatum ingevuld

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 2:21 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey,

Bekijk eens mijn foto's op www.artxpo.be
Ik hoop dat ze dat 'ietsje' anders hebben.
Het oordeel of ze goed zijn en aansluit bij jullie stijl... laat ik aan jullie over.
Veel geluk met de voorbereiding van jullie huwelijk.

Wouter
info@artxpo.be
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
B'tje
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 30-08-2008

TrouwTELLER: nog 57 dagen

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 2:37 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Dag Ann,

Wij hadden zo'n beetje dezelfde wens als jullie: een fotograaf met een eigen stijl, spontane foto's, niet de traditionele huwelijksreportage, ... Wij zijn uiteindelijk voor Kristiaan Sauter gegaan. Hij is wel iets duurder dan gemiddeld (als ik vergelijk met wat ik hier op het forum lees), maar ik was echt overtuigd door zijn werk (en ik ben geen gemakkelijke, zeker niet op dat gebied Wink ). Hij werkt ook niet met traditionele albums maar presenteert de foto's op een originele manier (ik kan hier niet zeggen de welke, want we willen dat nog als een verrassing houden).

Succes met de zoektocht!
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
lebart
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Geen trouwdatum ingevuld

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2008 6:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

je kan altijd een kijken op http://www.ingegrossen.be
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Bump up your
thread in Bumpal
Ann VM
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 04-10-2008

TrouwTELLER: nog 92 dagen

BerichtGeplaatst: Ma Jun 30, 2008 4:06 pm    Onderwerp: gevonden! Reageren met citaat

Ik ben terug, en blij! Wink
een hele zoektocht later..
Via een collega van het werk haar collega op haar ander werk zijn we (na het bezichtigen van hun foto's) terecht gekomen bij Nimsafotografie. Een dame van vooraan in de dertig (met veel tijd voor ons en onze kritische geest) die wow-beelden maakt. Niet alleen professioneel àf maar ook zo origineel dat ze af en toe zelf had willen bedenken. De foto's op haar site zijn iets klassieker maar de stijl straalt er wel af.. en het klikte! In elk geval: gevonden! Ik wou het maar even delen. Alvast bedankt voor jullie hulp. Voor geinteresseerden of toekomstige trouwers: www.nimsa.be, nimsafotografie@gmail.com
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Eline
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 05-09-2008

TrouwTELLER: nog 63 dagen

BerichtGeplaatst: Di Jul 01, 2008 10:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

hey Ann

Ik ben blij voor jullie dat jullie heeben gevonden wat jullie zochten

groetjes ELine
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Foto en Video Tijden zijn in GMT
Pagina 1 van 1

Ga naar: