| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
knuffie1000 Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 05-04-2008
TrouwTELLER: 185 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Za Mrt 29, 2008 8:52 am Onderwerp: trouwjurk op vliegtuig |
|
|
Hello iedereen,
mijn verloofde is van Nieuw-Zeeland en ik heb het geluk om dus 2 keer een feest te mogen geven en 2 keer mijn jurk te mogen dragen. Een keertje hier in België en een keertje in Nieuw-Zeeland.
Nu het enige waar ik mee in de knoop zit is dat ik niet goed weet hoe mijn jurk mee te nemen op het vliegtuig. Ik wil hem niet echt inchecken, want stel dat mijn bagage verloren geraakt (we hebben een stop over in Londen, Singapore, Auckland en dan Christchurch voor we in Wanaka toekomen).
Het lastige is nu dat zo'n jurk best wel groot en onhandig is om de hele tijd mee te nemen en pas ook niet zo in zo'n kastje boven je hoofd... Dus wat moet ik doen????
(we trouwen hier over een weekje, op de 5e en vertrekken de 6de naar daar om de 12de te trouwen) |
|
| Terug naar boven |
Bump up your thread in Bumpal
|
 |
Eline Verloren geval!

|
Trouwdatum: 05-09-2008
TrouwTELLER: 32 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Ma Mrt 31, 2008 12:01 pm Onderwerp: |
|
|
Hey,
Ik zou zo snel mogelijk contact opnemen met alle vliegtuigmaatschappijen waarmee jullie vliegen en eens horen wat ze kunnen aanbieden of via jullie reisagent.
Ik weet niet uit hoeveel delen jouw jurtk bestaat maar de mijne bestaat uit 3 delen een bustier een rok en een hoepelrok. Ik zou eventueel in mijn geval dan de rok en bustier in de handbagage proberen te krijgen en de hoepelrok zo in de koffer. Indien de koffer zoek geraakt, heb ik toch de meeste van mijn trouwkleren in mijn bezit. dit moet natuurlijk wel kunnen bij jou Hé.
Anders weet ik het ook niet echt.
groetjes Eline |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
Trouwdatum: 26-06-2009
TrouwTELLER: nog 262 dagen |
|
Geplaatst: Ma Mrt 31, 2008 4:10 pm Onderwerp: |
|
|
volgens mij ben je niet de enige die haar kleed ergens mee naartoe moet nemen... dus gewoon eens informeren zeker??
wie weet hebben ze wel een oplossing?? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vi Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 30-05-2009
TrouwTELLER: nog 235 dagen |
|
Geplaatst: Ma Apr 07, 2008 12:19 pm Onderwerp: |
|
|
| Idd eens bellen naar de vliegtuigmaatschappij. Ik heb nog gehoord dat je je jurk in de cockpit bij de piloot mag hangen. maar 't is van horen zeggen é. Gewoon eens bellen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
knuffie1000 Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 05-04-2008
TrouwTELLER: 185 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Za Mei 03, 2008 11:08 am Onderwerp: |
|
|
helaba,
heb uiteindelijk mijn jurk gewoon in de kledingszak meegenomen aan boord van alle vluchten (onze oorspronkelijke vluchten waren geannulleerd door die sneeuwstorm in londen en zijn dus door 3 verschillende maatschappijen moeten gaan), maar was nergens een probleem.
Ze hebben de jurk altijd netjes opgehangen (heb ze wel dubbel moeten vouwen, maar was geen probleem met mijn jurk) en ze deden hun best om ze zo goed mogelijk weg te hangen, dus niet erin geduwd enz. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sarah Superposter

|
Trouwdatum: 18-07-2008
TrouwTELLER: nog 81 dagen |
|
Geplaatst: Za Mei 03, 2008 7:03 pm Onderwerp: |
|