| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Sarah Superposter

|
Trouwdatum: 18-07-2008
TrouwTELLER: nog 81 dagen |
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 4:49 pm Onderwerp: Wegwerpcamera's |
|
|
Hoi, heeft er iemand van jullie al ooit wegwerpcamera's
op tafel gehad tijdens een avondfeest?
Dit leek me tof en zou ook mooi foto's kunnen opleveren,niet?
grtz |
|
| Terug naar boven |
Bump up your thread in Bumpal
|
 |
Josemien Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 10-05-2008
TrouwTELLER: nog 150 dagen |
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 6:10 pm Onderwerp: |
|
|
Hey
Ik had hier ook aan gedacht maar ga het uiteindelijk niet doen, want onze fotograaf blijft ongeveer tot 1 uur 's nachts en het kost toch weer wat om al die foto's te laten ontwikkelen en je hebt er misschien maar een aantal goeie. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
Trouwdatum: 26-06-2009
TrouwTELLER: nog 262 dagen |
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 6:56 pm Onderwerp: |
|
|
Hey
ik dacht daar eerst ook aan maar in een tijd van digitale cameras en dergelijke ga ik dat toch niet doen!
ik heb een paar vrienden (een ganse hoop mensen eigenlijk, vrienden en familie) die ik ga vragen om hun eigenste kamera mee te brengen en daarmee fotos te maken/laten maken.
k geef die mensen allemaal een cdrom mee en dan vraag ik of de fotos op cdrom kunnen gezet worden voor ons, kunnen we er extra fotos uitkiezen
k denk dat dat net een minder dure en net zo makkelijke oplossing (omdat er toch veel mensen camerakes meebrengen) dan het te laten ontwikkeen van al die werpwerpspullen (waarbij je dan vaak geen schone fotos hebt) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
saar Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 19-07-2008
TrouwTELLER: nog 80 dagen |
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 7:07 pm Onderwerp: |
|
|
| Vrienden van ons hadden dit gedaan op hun trouwfeest. Ze hadden ongeveer 10 wegwerpcameraatjes op de tafels staan. Ze hebben die allemaal laten ontwikkelen en hadden uiteindelijk 5 mooie foto's. Al de rest waren lege en volle bierglazen, een schoen, een stuk van het plafond en dan nog enkele foto's waarbij ze de flits niet haden aangelegd. Dus wij gaan hier zeker niet mee beginnen. En inderdaad, met al die digitale cameraatjes kan je dan zelf kiezen welke je ontwikkeld, en zitten er misluktje foto's tussen dan kan je ze gewoon wissen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Jan-Veronique Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 08-08-2009
TrouwTELLER: nog 305 dagen |
|
Geplaatst: Do Mrt 27, 2008 10:09 pm Onderwerp: |
|
|
Hey,
wij waren ook eerst van plan om wegwerpcamera's op tafels te leggen. Maar als ik dit hier allemaal lees...!
Aan mensen vragen om dan met hun eigen camera foto's te trekken vind ik dan inderdaad wel een beter idee. Blijft dan wel de vraag of iedereen de foto's op een cd-rom kan zetten. Misschien voorstellen aan de personen die foto's trekken om na het trouwfeest eens op bezoek te komen om de foto's te delen.
Ga hier eens over nadenken.
Dankjewel voor de tips...
Groetjes Veronique |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2008 5:15 am Onderwerp: |
|
|
wij overwegen van zelf onze laptop in de aanslag te houden en voor we naar de feestzaal gaan al een gans deel van de getrokken fotos op laptop te zetten
de andere fotos van t avondfeest vragen we op cdrom te zetten
je moet dat daarom niet aan iedereen vragen he, en je kan ze al een cdrom en eveloppe met postzegel meegeven, dan zullen de meesten de moeite wel doen denk ik |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sarah Superposter

|
|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2008 7:31 am Onderwerp: |
|
|
Ik geraak er eerlijk gezegd nie goed uit,ik hoor zowel voor als nadelen.
Ik ga het dan ma eve laten bezinken,heb nogwel wat tijd om er over na denken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Eline Verloren geval!

|
Trouwdatum: 05-09-2008
TrouwTELLER: 32 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Vr Mrt 28, 2008 1:00 pm Onderwerp: |
|
|
Hey,
Wij hadden daar initieel ook aan gedacht.
Wij hebben de fotos gezien van vrienden van ons die vorig jaar getrouwd zijn en heel veel foto's zijn onscherp of zeer slecht getrokken.
Zij hebben alle foto's laten ontwikkelen en dit heeft redelijk wat geld gekost voor maar weinig resultaat.
Wij gaan ook vragen aan een aantal mensen om met hun digitale camera foto's te trekken zodat er vanuit alle hoeken van de feestzaal wordt getrokken.
Wij zullen aan die mensen opvoorhand een cd-rom geven met een aangekleed hoesje van onze trouw en dan zullen wij ze na de trouw en huwelijks reis ophalen.
Wat ik ook gehoord heb mmar ik weet niet hoe het werkt. De wegwerp camera's worden niet ontwikkeld maar gedigitaliseerd om cd en daarna kan je van daaruit de foto's laten ontwikkelen die gelukt zijn zo zou je nromaal gezien minder geld moeten kwijt zijn
Dit is misschien wel een mogelijkheid als je met wegwerp cameras werkt en ik denk dat een handleiding met het gebruik en het doel van de cameras zeker ook geen overbodige luxe is.
groetjes Eline |
|
| Terug naar boven |
|
 |
b00zette Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 17-05-2008
TrouwTELLER: nog 143 dagen |
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 10:36 am Onderwerp: |
|
|
Wij gaan aan vrienden en familie vragen om hun digitaal fototoestel mee te brengen. Wij zullen het onze waarschijnlijk ook wel meenemen, maar ik verbied mijn vriendje van daar heel de avond mee rond te lopen.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 5:41 pm Onderwerp: |
|
|
| we hebebn zelf ook een digitale reflex camera maar we doen die niet mee die dag, mijn zusje en schoonbroer hebben er al een, en ook mijn neef, dus fotos genoeg denk ik! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kattke060908 Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 06-09-2008
TrouwTELLER: 31 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 8:21 pm Onderwerp: |
|
|
Wij zijn een tijdje terug ook naar een trouwfeest moeten gaan waar ze vroegen om onze persoonlijke digitale camera mee te brengen.
Ze kwamen de uitnodiging persoonlijk brengen en toen vroegen ze ons dit. We konden dan na het trouwfeest onze foto's inladen op een website. Op die manier hadden ze enorm veel leuke foto's. Wij denken er ook aan om dit te doen. _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sarah Superposter

|
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 8:31 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat wet het zo ook gaan doen ja.
Benieuwd wat daar uit komt  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
|
Geplaatst: Do Apr 10, 2008 5:40 pm Onderwerp: |
|
|
| dat is ook wel fijn, dat ze direct op de site worden gezet! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
tigra Verslaafde

|
Trouwdatum: 04-10-2008
TrouwTELLER: 3 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Wo Apr 16, 2008 6:38 pm Onderwerp: |
|
|
op het feest van een vriendin lagen er op de tafels ook wegwerpcameratjes, na een uurtje ofzo was ons toestelletje ineens verdwenen. Blijkbaar was er één tafel met veel zatte mensen die alle cametatjes van de andere tafels ging halen en deze optrok. dit was duidelijk na het ontwikkelen van de foto's: zeer weinig mooie foto's hadden die cameratjes opgeleverd en het ontwikkelen had wel veel geld gekost.
Wij gaan vragen aan enkele vrienden om hun digitaal fototoestel mee te brengen en om een paar leuke foto's te trekken en deze nadien aan ons te bezorgen. De meesten doen dit toch zowieso en dan trekken ze foto's waar ze nadien zelf ook iets aan hebben. Wij doen dit meestal zelf ook als we naar een feest gaan. _________________ 4 oktober 2008 was fantastisch! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|