Citytrip? Weekendje weg? Google Zwanger van een meerling?

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen  BlogsBlogs   

Proefdruk uitnodigingen

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Uitnodigingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Josemien
Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker

Trouwdatum: 10-05-2008

TrouwTELLER: nog 150 dagen

BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 1:12 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sarah hier hetzelfde

Het is onze dag en als het hun niet aanstaat komen ze mij 'bridezilla' in person tegen!

Mijnen toekomstige had al zoiets van ge gaat dan toch geen ruzie maken, iets met de vriendin van zijn broer (staat hier onder een ander topic al) ruzie maken niet MAAR ze zal rap weten waar ze staat Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Bump up your
thread in Bumpal
Vke
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 06-09-2008

TrouwTELLER: 31 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Ma Mei 12, 2008 5:25 pm    Onderwerp: Uitnodigingen Reageren met citaat

Hallo iedereen,

Wij hebben ondertussen een ideetje welk onze uitnodiging zou worden (tekst staat nog wel niet 100% vast), maar we vroegen ons af hoe dit zit met proefdruk enzo...
We hebben ons kaartje gezien bij AVA en blijkbaar zou het daar net iets goedkoper zijn dan bij een drukker. Heeft er al iemand kaartjes bij AVA bestelt? Is dit ook met een proefdruk?

Groetjes
Veerle
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bump up your
thread in Bumpal
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Uitnodigingen Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: