| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Marijke Verslaafde

|
Trouwdatum: 02-08-2008
TrouwTELLER: 70 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Di Jun 17, 2008 10:57 am Onderwerp: |
|
|
Kroatië is inderdaad een wondermooi land. Ik ben zelf al verschillende keren in Istrië geweest (Vrsar, Porec,...). De prijzen vallen nog goed mee ook al is het in vergelijking met een aantal jaren geleden verschrikkelijk duur geworden. Eigenlijk is dit het ideale moment om Kroatië te ontdekken want momenteel wordt alles zodanig volgebouwd door Duitsers dat ik vrees dat het binnen een paar jaren al zijn charme verliest.
Wat ik je zeker aanraad is een bezoekje aan de meren (plitvic ofzoiets, enfin ze staan vermeld in elke toeristische gids dus je zal de juiste benaming zeker al tegengekomen zijn). Leer ook een mondje Kroatisch of probeer er iets in hun taal uit te kramen en je zal zien dat de prijzen nog democratischer worden en de mensen nog vriendelijker (ook al geld dit voor zo ongeveer iedere bestemming). |
|
| Terug naar boven |
Bump up your thread in Bumpal
|
 |
Mieksje Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 22-08-2009
TrouwTELLER: nog 315 dagen |
|
Geplaatst: Zo Jun 22, 2008 10:35 am Onderwerp: Huwelijksreis: welke bestemming? |
|
|
Wij trouwen eind augustus volgend jaar en zouden graag een verre reis maken enkele dagjes na onze trouw. Het probleem is eigenlijk dat mijn verloofde niet graag op reis gaat (en eigenlijk ook nog nooit op reis is geweest). Ik daarentegen ga heel graag op reis en zou dan ook graag als huwelijksreis een verre, exotische bestemming kiezen. Mijn verloofde heeft al gezegd dat het OK is, dat we toch maar één keer op huwelijksreis kunnen, dus dat is al goed, hij gaat mee...
Nu de vraag: naar waar? Mijn verloofde is landbouwer en is dus zeker niet te vinden voor drukke steden. Ikzelf hou ook meer van rust, natuur, genieten, enz. De bestemmingen die mij interesseren zijn: Mauritius, Bali, Malediven, Seychellen, Mexico, Jamaïca, Bahama's, Hawaii. Mijn verloofde interesseert zich meer voor Amerika. Ik vroeg me nu af of Amerika wel een bestemming is voor een huwelijksreis? Ik heb geen zin om constant in de wagen te zitten en van de ene plaats naar de andere te rijden. Aan de andere kant zou ik wel graag eens Amerika bezoeken dus dat spreekt me wel aan. Ik heb nu gedacht om een soort combinatiereis te doen: bijvoorbeeld 10 dagen Amerika en daarna 5 dagjes rusten op een of ander eilandje. Heeft er hier iemand ervaringen mee of kan er ons iemand wat raad geven?
Mieke |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
Trouwdatum: 26-06-2009
TrouwTELLER: nog 258 dagen |
|
Geplaatst: Zo Jun 22, 2008 12:02 pm Onderwerp: |
|
|
ik zou toch ook combineren dan, een rondreis en wat rust op t einde, dat je toch t gevoel hebt van ff te kunnen relaxen...
wij zijn ook boeken gaan halen maar zijn er nu nog minder uit.... mijn ouders betalen dus we denken dat we ze gewoon de boeken geven en onze "vereisten" en dan al de rest aan hen laten... _________________ aftellen naar 26/6/09 en dan voor altijd samenzijn!!
http://leenenchristof.trouwen.com
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
Trouwdatum: 01-08-2008
TrouwTELLER: 71 dagen geleden getrouwd! |
Geregistreerd op: 12 Mrt 2008 Berichten: 441 Woonplaats: België / O-Vl
|
Geplaatst: Wo Jun 25, 2008 5:55 am Onderwerp: |
|
|
Mieksje, es zoeken nr e roundtrip in Amerika (wel meestal met auto) en dan een strandvakantie op de Keys of in Florida of Miami of zo?
Moet zeker in reisboeken te vinden zijn, ik heb daar al van gehoord. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
nadia Verslaafde

|
Trouwdatum: 20-09-2008
TrouwTELLER: nog 21 dagen |
|
Geplaatst: Zo Jul 13, 2008 5:11 pm Onderwerp: |
|
|
eerst gingen we niet, nu hebben we beslist om er een weekje tussenuit te trekken, de week na onze trouw gaan we rondtoeren met de mobilhome, richting Normandie  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Diane Superposter

|
Trouwdatum: 17-05-2008
TrouwTELLER: nog 147 dagen |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sarah Superposter

|
Trouwdatum: 18-07-2008
TrouwTELLER: nog 85 dagen |
|
Geplaatst: Zo Jul 13, 2008 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
oh nadia,dat wordt ook puur genieten!!!
Gaan de kinderen mee? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
nadia Verslaafde

|
Trouwdatum: 20-09-2008
TrouwTELLER: nog 21 dagen |
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 4:16 am Onderwerp: |
|
|
neen, enkel onder ons 2tjes, zonder zorgen  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
|
Geplaatst: Ma Jul 14, 2008 6:31 pm Onderwerp: |
|
|
zalig he nadia! gaan wij ook doen, ff ertussen uit met ons tweetjes! _________________ aftellen naar 26/6/09 en dan voor altijd samenzijn!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
leen133 Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 05-09-2008
TrouwTELLER: 36 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Di Jul 15, 2008 7:28 pm Onderwerp: |
|
|
| Niels + Evelyn schreef: | Wij gaan naar Kreta... Ik heb de meest waanzinnige bestemmingen bekeken, maar uiteindelijk blijven we toch in Europa. Niels wil een hotel met alles erop en eraan en ik wil een bestemming waar veel te beleven valt. Om het dan toch een beetje budgetvriendelijk te houden, trekken we naar Griekenland... En daar gaan we dan net iets meer en luxueuzer doen dan we normaal zouden doen... Was het maar al zover
De foto's van het hotel doen ons alvast watertanden... http://www.amirandes.com Misschien dat we vlak na ons huwelijk nog kort een tripje doen, maar dan weten we nog niet meteen waar naartoe... We zullen zien hoeveel budget we nog over hebben  | Wij gaan ook naar Kreta, jullie voor ons. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Ik heb er enkel nog maar positief nieuws over gehoord dus dat zal genieten worden. Groetjes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
|
Geplaatst: Wo Jul 16, 2008 5:18 am Onderwerp: |
|
|
Leen, gaan jullie dan ook naar die armedis?? k vind dat ook wel een superhotel... _________________ aftellen naar 26/6/09 en dan voor altijd samenzijn!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Diane Superposter

|
Trouwdatum: 17-05-2008
TrouwTELLER: nog 147 dagen |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
|
Geplaatst: Wo Jul 16, 2008 12:49 pm Onderwerp: |
|
|
| L schreef: | | Leen, gaan jullie dan ook naar die armedis?? k vind dat ook wel een superhotel... |
Neen wij hebben een ander hotel genomen, Creta Panorama. 15 dagen all in. We vertrekken op 13 september zalig. Ik kijk er al naar uit en ben de weken aan het aftellen zoals iedereen zeker.
Groetjes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
|
Geplaatst: Wo Jul 16, 2008 5:33 pm Onderwerp: |
|
|
k beginook meer en meer te vallen voor kreta (of iets richting mexico - want dat kan ik later minder makkelijk nog eens doen denk ik) _________________ aftellen naar 26/6/09 en dan voor altijd samenzijn!!
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
|
Geplaatst: Wo Jul 16, 2008 10:03 pm Onderwerp: |
|
|
| L schreef: | | k beginook meer en meer te vallen voor kreta (of iets richting mexico - want dat kan ik later minder makkelijk nog eens doen denk ik) |
Naar Mexico is een vriendin geweest en aangezien dat er daar veel ongedierte zou zitten is dat al niets voor mij. Jamaica was bij ons ook een optie maar bij Jetair zeiden ze me in het begin van het jaar dat het er onrustig was vandaar onze keuze dan. Naar Ibiza, Tenerife, 2 keer Turkije, Frankrijk , Duitsland , Engeland was Griekenland nu aan de beurt. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|