Citytrip? Weekendje weg? Google Zwanger van een meerling?

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen  BlogsBlogs   

Mag de bruidegom het kleed zien voor het huwelijk?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Trouwpolls
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Mag de bruidegom het kleed zien voor het huwelijk?
ja
9%
 9%  [ 8 ]
nee
84%
 84%  [ 69 ]
maakt mij niet uit!
6%
 6%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 82

Auteur Bericht
Marijke
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 02-08-2008

TrouwTELLER: 36 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Vr Apr 25, 2008 11:05 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Elke,

Ik ken dat gevoel volledig. mijn kleed is nu wel gekozen en besteld maar ik weet nog goed dat ik vorige zomer een ganse stapel trouwboekskes gekocht had en hem ook alle modellen onder zijn neus heb gewreven tot hij er tuureluurs van werd want hij wou het echt niet weten. Maar ja, je moet toch een idee hebben van wat hij ook mooi vindt? En uiteindelijk kan het zijn dat DE jurk compleet verschillend is aan hetgeen je oorspronkelijk in gedachten had
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog
Bump up your
thread in Bumpal
Els
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 30-05-2008

TrouwTELLER: nog 100 dagen

BerichtGeplaatst: Wo Apr 30, 2008 7:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn vriend mag ook nog niet weten wat het geworden is. Al is het supermoeilijk om te zwijgen. Toen ik het pas had gekozen (eind oktober) had ik het supermoeilijk. Ik was zo enthousiast, onvoorstelbaar. Nu heb ik het al makkelijker om te zwijgen en kan niet wachten tot het moment dat hij mijn kleed zal zien. Hopelijk vindt hij het mooi; Het enige wat hij weet is dat het een Linea-jurk is, maar ja, zo zijn er veel he.
Hij kent mij natuurlijk door en door en zal wel enig idee hebben hoe het eruit zal zien ...

Zijn kostuum heb ik wel al gezien, ben het mee gaan kiezen...

Groetjes,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Bump up your
thread in Bumpal
Diane
Superposter
Superposter

Trouwdatum: 17-05-2008

TrouwTELLER: nog 113 dagen

BerichtGeplaatst: Wo Apr 30, 2008 10:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bij mij net hetzelfde, hij weet enkel dat het een Linea Raffaelli is maar ik ben ook mee zijn kostuum gaan kiezen. Achteraf heeft hij wel een ander hemd gaan kiezen en dan mocht ik niet meer mee,en nu heeft hij eigenlijk een beetje spijt dat ik het wel al gezien heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Bump up your
thread in Bumpal
Kathy
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 30-08-2008

TrouwTELLER: nog 8 dagen

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2008 2:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat heel veel vrouwen de gevoelens die mannen ten aanzien van kledij kunnen hebben zwaar overschatten. Ik weet uit ervaring dat het de meeste van de mannen eigenlijk niet echt zo veel kan schelen. De meesten kunnen zich nog niet indenken een wauw-gevoel te hebben als ze een vrouw met een bepaald kleed zien, wel een "OK, ziet er leuk uit-gevoel", maar geen "WAW-gevoel". Het is ooit ter sprake gekomen en alle mannen weten dat ze verondersteld worden te doen alsof ze denken, wauw, I am gobsmacked. Zo doen ze dan ook, maar 80% zou meer een wauw-gevoel als de bruid halfnaakt de trap afkwam, geloof me. Ik denk dat een wauw-gevoel hebben ten aanzien van bepaalde kledij (of schoenen, schoenen, schoenen Laughing ) meer een voorrecht is voor vrouwen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bump up your
thread in Bumpal
Diane
Superposter
Superposter

Trouwdatum: 17-05-2008

TrouwTELLER: nog 113 dagen

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2008 2:05 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, maar ik denk niet dat alle mannen hetzelfde zijn hoor. Mijn ventje kreeg de tranen in de ogen toen hij mij in mijn kleedje zag afkomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Bump up your
thread in Bumpal
Vanessa en kristof
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 27-06-2009

TrouwTELLER: nog 293 dagen

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2008 2:08 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

@Kathy: daar heb je waarschijnlijk gelijk in.

En toch, op da dag dat mijn ouders trouwden, en mijn papa mijn mama ging halen ,zei hij tegen haar: kheb weer het verliefd gevoel van toen ik u leerde kennen.
of iets in die aard.
Kvind da toch romantisch, ook al zijn ze nyu gescheiden. Confused
Bump up your
thread in Bumpal
Lien
Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker

Trouwdatum: 23-05-2009

TrouwTELLER: nog 258 dagen

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2008 4:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mij maakt het eigenlijk niet echt uit. Enerzijds vind ik het wel romantisch om alles geheim te houden, anderzijds vind ik het een serieus risico, want mijne vriend is nogal een 'kritischen' wat betreft kledij.
Heb een beetje schrik dat hij het niet mooi zou vinden. Intussen ben ik nu al modelletjes uit boekjes aan't scheuren en die leg ik hem voor. Zo begin ik al een beetje een idee te krijgen van wat hij wel en niet graag ziet.
we zullen wel zien ne keer 't zover is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Bump up your
thread in Bumpal
Laura
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 11-07-2009

TrouwTELLER: nog 307 dagen

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 9:04 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn ventje is hier ook kritisch in, hij vind me wrsl nog het mooist in gewone kledij. Hij is absoluut niet voor bruidskleedjes grotendeels omdat het zoveel geld kost voor amper 1 dag aan te doen...
Maar bij mij mag hij het ook niet zien hoor. Hij weet al wel welke stijl ik uit wil das al dat hij hopelijk zal te weten krijgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken MSN Messenger
Bump up your
thread in Bumpal
saar
Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker

Trouwdatum: 19-07-2008

TrouwTELLER: nog 50 dagen

BerichtGeplaatst: Vr Jun 13, 2008 8:28 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik jullie een goede raad mag geven .... toon het niet !!!
In januari had ik een kleedje gevonden. Ik was dolenthousiast! Ik kreeg het direct mee naar huis omdat ze in de winkel geen plaats genoeg hadden om het te laten hangen tot de eerste pasbeurt. Omdat ik zo hééél erg blij was kon ik het niet laten om het eens aan mijn ventje te tonen. Zijn reactie was eerder aan de flauwe kant zo van : haja je hebt kleren aan.
De aarde zakte onder mijn voeten weg. Ik heb heel die nacht geen oog dichtgedaan, kreeg geen hap meer door mijn keel en kon niet stoppen met huilen. De dag erop heb ik het hem nog eens getoond en hem gevraagd wat hij juist niet graag zag. Hij zag het kleur niet graag en de stof niet (het was kreukelstof). Hij zei dat het leek op een vuilniszak. Evil or Very Mad Hij heeft nog nooit veel tact gehad maar dit was er echt over. Na nog een slapeloze nacht ben ik met de moed der wanhoop en rode traanogen teruggereden naar de winkel en gevraagd of ik het nog kon omruilen. Gelukkig had de lieve mevrouw veel begrip en mocht ik het omruilen. En nog een groter geluk: er waren in die paar dagen een heleboel nieuwe kleedjes binnengekomen en daar heb ik echt mijn droomjurk tussen gevonden!! Ik vind het nog 1000 keer mooier of dat eerste kleedje. Zo was mijn verdriet vlug vergeten. Nu kan ik al lachen om de lompe reactie van mijn vent maar ik kan er uiteindelijk niet boos op blijvenomdat hij eerlijk gereageerd heeft? Als ik dit verhaal vertel aan onze vrienden dan zeggenze dat het weer niet raar is dat mijn vent zo een kemel moet afschieten, dus bij hen is hij ook al gekend als Mr. supertact. Het 2de kleedje hou ik voor hem verborgen tot de dag zelf, hij gaat mij geen 2de keer meer liggen hebben! Maar anders heb ik wel een lief ventje hoor,...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog Website bekijken
Bump up your
thread in Bumpal
Sarah
Superposter
Superposter

Trouwdatum: 18-07-2008

TrouwTELLER: nog 51 dagen

BerichtGeplaatst: Vr Jun 13, 2008 8:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja,da hij mss wa subtieler kunnen zeggen,ma soit,nu weet je da je juist zal zitten hé.

Maar is ie nu nie een beetje nieuwschierig??
Die van mij begint nu toch vragen te stellen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Bump up your
thread in Bumpal
saar
Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker

BerichtGeplaatst: Vr Jun 13, 2008 8:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij weet dat het geen zin heeft van er achter te vragen, mijn mond gaat op slot!
Maar de wraak zal zoet zijn. Volgende week op de vrijgezellendag heeft hij alleszins een opdracht met een vuilniszak Laughing
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Sarah
Superposter
Superposter

Trouwdatum: 18-07-2008

TrouwTELLER: nog 51 dagen

BerichtGeplaatst: Vr Jun 13, 2008 9:01 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Zal hij het meteen weten te linken??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Bump up your
thread in Bumpal
saar
Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker

BerichtGeplaatst: Vr Jun 13, 2008 9:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze zullen het hem wel goed inwrijven!! Laughing Laughing Twisted Evil Laughing Laughing
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Kathy
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 30-08-2008

TrouwTELLER: nog 8 dagen

BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 11:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Saar: ik begrijp de moraal van het verhaal: 'Toon het niet' niet...

Je koopt een kleed, toont het, hij vindt het lelijk, je gaat het ruilen. Waarom zeg je dan 'Toon het niet'? Dan zou het ofwel geweest zijn: je koopt een kleed, toont het niet, op de dag van je huwelijk toon je het wel en hij vindt het lelijk en zegt je dat, jij bent waarschijnlijk een hele tijd overstuur. Ofwel: je koopt een kleed, toont het niet, op de dag van je huwelijk toon je het wel en hij vindt het lelijk, maar doet alsof hij het mooi vindt.

Ik weet nu niet hoe het bij jou zit, maar geen 1 van deze 2 opties vind ik ok. De verhaal van jouw verhaal is voor mij: Toon het wel.
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Kris
Verloren geval!
Verloren geval!

Trouwdatum: 29-08-2008

TrouwTELLER: nog 9 dagen

BerichtGeplaatst: Ma Jun 16, 2008 7:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn ventje weet de kleur en een beetje welk model het zal zijn (lang en haltertop) maar verder niets en dat wil ik zo houden. Moest hij het nu toch ergens zien zou ik dat niet erg vinden, want op de dag zelf, met het totaalplaatje, dat is onklopbaar!
Ik ben met hem mee zijn kostuum gaan kiezen (wordt op maat gemaakt dus eigenlijk heb ik het nog niet gezien) en ik ga niet mee om het op te halen. Op die manier blijft het voor allebei een verrassing!
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Trouwpolls Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6

Ga naar: