| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Kathy Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 30-08-2008
TrouwTELLER: nog 37 dagen |
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 1:25 pm Onderwerp: Kathy & Tristan - 30 augustus 2008 |
|
|
Hey,
Wij trouwen 30 augustus 2008, dus niet zo ver weg. Er moet nog vrij veel geregeld worden en ben ook bang dat ik dingen vergeet, daarom dat ik eens op deze site kom kijken.
Wij trouwen in een oud fabriekspand waar niks, niks, niks aanwezig is. Ik kan mijn creativiteit dus de vrije loop laten, maar het is wel een bom werk. Ons huwelijk wordt zeker geen klassiek huwelijk (geen Kerk, geen wit trouwkleed, geen slechte huwelijksmuziek, geen tegen-mekaar-schuifel-genante openingsdans...). Alle 'klassiekers' worden bewust achterwege gelaten omdat ik daar een hekel aan heb. Mijn doel is er een zeer goed georganiseerd, net dat ietsje anders huwelijksfeest van te maken, maar of ik er ook in zal slagen, zullen we weten op 30 augustus.
Mijn grootste bezorgdheid op dit moment is de catering en de openingsdans. De catering ligt nog steeds niet 100% vast en de cateraar die wij willen nemen, heeft na 3 weken en verschillende telefoons nog steeds zijn definitieve en aangepaste offerte niet doorgestuurd. Ik word er een beetje ongerust over. De openingsdans willen wij iets speciaal: zeker niet schuifel-schuifel op een liedje dat voor de 100.000ste maal als openingsdans wordt gedraaid. Wij moeten hiervoor een aantal privé-lessen nemen. Gisteren naar de dansschool gebeld waarvan ik wist dat ze dergelijke dingen deden en daar te horen gekregen dat ze vanaf 22 juni tot eind augustus volledig gesloten zijn *SLIK* We kunnen dus vanaf nu nog een 4-tal privé-lessen krijgen en dan is het gedaan. Ik geloof wel dat we alles op een 4-tal lessen + zelf oefenen onder de knie moeten krijgen, maar er is zoveel tijd tussen de laatste les en ons huwelijksfeest: nog meer dan 2 maanden! Mijn plan was eigenlijk begin augustus te beginnen met de lessen, dan 2 lessen per week te nemen zodat we tegen de 3de week van augustus (na een 6-tal lessen) alles onder de knie hadden en de week voor het huwelijk geen danslessen meer moesten volgen. Mijn 'plan' is dus in het water gevallen. |
|
| Terug naar boven |
Bump up your thread in Bumpal
|
 |
Vanessa en kristof Verslaafde

|
Trouwdatum: 27-06-2009
TrouwTELLER: nog 264 dagen |
Geregistreerd op: 06 Mei 2008 Berichten: 446 Woonplaats: Oost-Vlaanderen
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 1:29 pm Onderwerp: |
|
|
Welkom en veel succes nog met de voorbereidingen.
Welke dansschool is dit?
Wij willen dit ook graag doen maar weten niet waar men dat doen. _________________ http://vanessaenkristof.trouwen.com
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kathy Nieuwkomer

|
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 1:33 pm Onderwerp: |
|
|
Beste Vanessa,
Dansschool is Arabesk te Gent.
Aangezien jullie pas in juni 2009 trouwen, kan je daar dus met alle gemak terecht en zal je dus geen last hebben van hun sluiting tijden de grote vakantie. Ik had beter wat vroeger gebeld, maar ja... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vanessa en kristof Verslaafde

|
Trouwdatum: 27-06-2009
TrouwTELLER: nog 264 dagen |
Geregistreerd op: 06 Mei 2008 Berichten: 446 Woonplaats: Oost-Vlaanderen
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 1:40 pm Onderwerp: |
|
|
merci,
Kga zeker eens luisteren, hopenlijk vind jij nog een oplossing.
Naar tschijnt is dansschool AMI in de pinte ook een goeie maar kweet nie of ze daar les geven voor trouwers. _________________ http://vanessaenkristof.trouwen.com
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
Trouwdatum: 01-08-2008
TrouwTELLER: 66 dagen geleden getrouwd! |
Geregistreerd op: 12 Mrt 2008 Berichten: 429 Woonplaats: België / O-Vl
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 2:15 pm Onderwerp: |
|
|
Hey Kathy
Welkom.
Ben je zelf van Gent?
Wij trouwen in Gent (wonen er ook al enige jaren), maar dan begin augustus. Jij trouwt de dag na mijn verjaardag
In Gent zijn nog wel dansscholen, maar ik ken er geen die privéles geven. Wij gaan dit niet doen, maar hebben ook geen traditioneel liedje gekozen (zelfs van iemand die niet zo gekend is). Het is wel een traag nummer en we doen net ietsje meer dan schuifelen, omdat mn ventje geen lessen wil volgen (en ik uiteindelijk ook blij ben, omdat ik teveel zou stressen op t moment zelf).
Hopelijk lukt het jullie om de dans onder de knie te krijgen op vier lessen. Desnoods vragen of iemand één keer wil komen filmen, zodat jullie het nadien weer kunnen bekijken? En anders polsen of je bij de dansschool voor je grote dag nog één keer kunt gaan om een laatste final touch aan te brengen en eventuele vergeten stukken even te herhalen? Je weet nooit dat ze daarvoor bereid zijn.
In welk fabriekspand trouwen jullie?
Veel succes nog met je voorbereidingen! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kathy Nieuwkomer

|
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 2:33 pm Onderwerp: |
|
|
Hey Fraisje,
Wij zijn idd van Gent, Gent-centrum, we wonen aan het Gravensteen.
Dat filmen is misschien geen slecht idee. Kunnen we een week of 2 vooraf de video eens bekijken en nog een paar keer oefenen. Heb ook al gezocht naar andere dansscholen en er een hoop gebeld, maar de meeste geven geen privé-les of willen niet mee de choreografie uitdenken. Mijn vriend is ook geen fervente danser en wou niet echt naar een dansschool, maar ik kan héél overtuigend zijn en als dat niet lukt, kan ik nog véél harder zagen en het heeft blijkbaar gewerkt. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elke Verslaafde

|
Trouwdatum: 07-03-2009
TrouwTELLER: nog 152 dagen |
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 2:51 pm Onderwerp: |
|
|
@ Fraisje: je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar het liedje!!  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Diane Superposter

|
Trouwdatum: 17-05-2008
TrouwTELLER: nog 142 dagen |
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 5:36 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo, welkom hier! Jullie maken me benieuwd hoe jullie trouwdag er gaat uitzien hoor, en wat je zou kiezen als bruidskleed.
Alleszins veel plezier met de voorbereidingen! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sarah Superposter

|
Trouwdatum: 18-07-2008
TrouwTELLER: nog 80 dagen |
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 5:41 pm Onderwerp: |
|
|
Hey,welkom op dit beetje , zeer verslavende forum!! Voor tips en raad zit je hier op het juiste adres. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
Trouwdatum: 26-06-2009
TrouwTELLER: nog 263 dagen |
|
Geplaatst: Di Jun 10, 2008 6:23 pm Onderwerp: |
|
|
welkom hier
en ik ben al helemaal curieus wat je allemaal van plan bent op je trouwdag! _________________ aftellen naar 26/6/09 en dan voor altijd samenzijn!!
http://leenenchristof.trouwen.com
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rieneke Verloren geval!

|
Trouwdatum: 25-10-2008
TrouwTELLER: nog 19 dagen |
Geregistreerd op: 28 Mei 2008 Berichten: 687 Woonplaats: Oost-Vlaanderen
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 6:06 am Onderwerp: stel jezelf even voor |
|
|
Hey Kathy, je gaat je hier vlug thuis voelen. De tips vliegen hier in het rond, voorstellen zijn altijd welkom. En zijn we nieuwsgierig ? Tuurlijk!
Welkom! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marijke Verslaafde

|
Trouwdatum: 02-08-2008
TrouwTELLER: 65 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 7:10 am Onderwerp: |
|
|
Kathy, welkom op het formum. In verband met die danslessen kan je misschien eens informeren bij de fit-out in destelbergen. Daar is ook een dansschool gevestigd, alleen weet ik niet of ze ook privé lessen geven.
Nog veel succes met de verdere voorbereidingen! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
Trouwdatum: 01-08-2008
TrouwTELLER: 66 dagen geleden getrouwd! |
Geregistreerd op: 12 Mrt 2008 Berichten: 429 Woonplaats: België / O-Vl
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 7:13 am Onderwerp: |
|
|
| Elke schreef: | @ Fraisje: je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar het liedje!!  |
Hehe, het staat al tussen het item hierover, maar wil het hier gerust noemen:
John Legend met So High.
Je kan op zijn site een stukje horen en mss dat hij ook op youtube te vinden is (maar dat ben ik niet zeker). Het begint heel traag, maar dat zouden we mss overslaan en dan gaat het tempo ietsjes (heel weinig hoor) sneller, waardoor we wel een schwung in onze pasjes kunnen steken. Maar zoals ik al zei, mn ventje wil niets instuderen en ik krijg hem ook moeilijk zover om af en toe es op het nummer te oefenen, zodat we niet voor schut staan de avond zelf. We zijn het niet gewoon om samen traag te dansen en hij weet ook moeilijk hoe hij mij moet aangeven welke kant hij uitwil, dus dan botsen we wel es. Is wrs wel grappig, mr wil dat liever niet tijdens de openingsdans meemaken, want dan kijkt iedereen naar ons.
Kathy
Wat leuk, jullie wonen echt knal in het centrum. Dan hebben jullie het restaurant de Charlekijn wel heel vaak gepasseerd.
Trouwen jullie dan in het stadhuis van Gent en dan nog ergens in de kerk?
Als ik teveel vragen stel, moet je het zeggen hé, ben gewoon erg nieuwsgierig naar mensen die ook hier trouwen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kathy Nieuwkomer

|
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 9:41 am Onderwerp: |
|
|
Ja, de Charlekijn is vlak aan onze deur. We hebben Kris en Angelo en de ontelbare cameraploegen vaak genoeg zien passeren (en onze parkeerplaatsen zien inpikken )
We trouwen in het stadhuis van Gent.
Geen kerk voor ons, ik vind de Kerk een oubollig en vrouwonvriendelijk instituut, dus denk er nog niet aan om daarvoor te trouwen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Eline Verloren geval!

|
Trouwdatum: 05-09-2008
TrouwTELLER: 31 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Wo Jun 11, 2008 10:37 am Onderwerp: |
|
|
HEy Kathy
Welkom hier
Ik heb altijd in de omgeving van Gent gewoont totdat ik mijn droomprins ben tegen gekomen, die benik dan naar west-vlaanderen regio Brugge gevolgd.
Ik ben benieuwd naar jullie verslag je na jullie spetterend huwelijkfeest zo helemaal niets traditioneel.
Wij gingen ook danslessen volgen maar mijn ventje heeft zijn been gebroken tijdens het skieen dus gevolg geen lessen
Ik denk dat wij ook een aantal prive lessen gaan volgen omdat wij ook iets speciaal willen doen met onze openingsdans
We zouden deels zelf een choreografie bedenken en dan samen verder zoeken met de dansschool
Hopelijk lukt jullie openingsdans en wordt het iets om ooit te vergeten
groetjes ELine |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|