Citytrip? Weekendje weg? Google Zwanger van een meerling?

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen  BlogsBlogs   

Kathy & Tristan - 30 augustus 2008

Ga naar pagina Vorige  1, 2

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Stel jezelf even voor
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fraisje
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 01-08-2008

TrouwTELLER: 27 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2008 11:46 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Wij trouwen ook alleen voor de wet en hebben dubbele tijd gevraagd. Ben nu teksten aan het zoeken voor de momenten die we zelf mogen voorzien. Niet makkelijk, ik vind veel mooi, mr mn ventje vindt alles te romantisch (duh, daar gaat het toch net om Very Happy ).

Jammer dat ik wrs in Frankrijk zit op jullie trouwdag, anders had ik geprobeerd om ff te komen piepen aan het stadhuis Smile (Tenzij je het liever bij familie en vrienden houdt hoor Wink )

Die Angelo en Kris en de tvploeg zijn blijkbaar ook geen sympathieke.
Ik vind het op zich niet zo erg dat ze het niet overnemen. Zou er liever iets moderns zien komen, waar je lekker kan gaan eten, zoals in Hasselt of antwerpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Bump up your
thread in Bumpal
Kathy
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 30-08-2008

TrouwTELLER: nog 2 dagen

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 9:11 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Iedereen welkom voor de burgerlijke trouw, maar we trouwen helemaal niet op 30 augustus 2008, maar op 14 juli 2008. Het trouwfeest gaat dus een heel eind daarna door. Ik heb wel gekeken om op 30 augustus 2008 te trouwen, maar je kan blijkbaar alleen zaterdag in het Gentse stadhuis trouwen tussen 8.00 en 10.00. Aangezien mijn vriend zijn familie voor het grootste deel uit Limburg komt en mijn familie van Antwerpen, W-Vlaanderen en een deel uit Wallonië was dat allesbehalve ideaal. Bovendien zouden wij dan met een "gat" zitten tussen 10.00 's ochtends en 16.30 (begin receptie). Eerst dachten we dan de trouw op 29 augustus te doen, maar dat was dan ook maar al te gek om onze families dat hele eind te laten rijden op vrijdag, dan terug naar huis te laten rijden, de volgende dag terug het hele eind rijden en dan 's nachts of 's ochtends of de volgende dag opnieuw het hele eind terug naar huis te laten rijden. Dus: compleet andere dag gekozen.

Ik moet zeggen: ik zie het stadhuis enkel als een formaliteit. Ik moet mezelf er soms aan herinneren: eigenlijk trouw je op 14 juli, voor mij is "the big day" 30 augustus 2008. 14 juli om 14.45 (dacht ik, ben zelfs niet meer 100% zeker). Normaalgezien zal ik zelfs mijn trouwkledij niet dragen op 14 juli. Enkel onze zéér naaste familie komt: broers en zussen, ouders en mijn oma en zijn oma (geen andere levende grootouders). Alles bij elkaar dus een klein gezelschap van +/- 20 mensen. We hebben dit ook expliciet zo gevraagd omdat ik graag wilde dat mijn broer en zus de broers en zussen van mijn vriend leerden kennen. Mijn broer en zus wonen beiden nog thuis, mijn vriend zijn broers en zussen zijn de laatste jaren allemaal het huis uitgegaan en wonen verspreid over Limburg. Ze kennen mekaar dus helemaal niet. Na de trouw gaan we een glaasje champagne drinken en hebben we een boottochtje in Gent geregeld met champagne (hoping for the good wetter). Rond 17.30 gaan we allemaal samen iets gaan eten, nog allemaal gezellig even nakeuvelen zodat iedereen rond 20.00 - 20.30 terug naar huis kan. De meesten moeten de volgende dag opnieuw gaan werken en nog helemaal terugrijden naar Limburg, dus ze zijn nog wel even onderweg. Ook voor de oma's (die beiden 83 zijn) wilden we het niet te laat maken.

Iedereen die wil komen kijken: hartelijk welkom, maar verwacht er niet te veel van. Blijkbaar duurt de trouw in Gent letterlijk 5 minuten (3 koppels per kwartier). Ik ben allesbehalve romantisch aangelegd, dus ik wil zeker geen teksten, liedjes, gedichtjes of gelijk wat, maar enkel en alleen de nodige formaliteiten. Ik zal mijn trouwkledij normaalgezien ook niet dragen, mijn vriend zal zijn kostuum wel dragen (want hij is er enorm trots op Smile ).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bump up your
thread in Bumpal
Kathy
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 30-08-2008

TrouwTELLER: nog 2 dagen

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 9:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Fraisje: jij trouwt effectief voor de wet op 1 augustus? En trouw je in het Gentse stadhuis? Welk uur? Ik zit misschien net nog in Frankrijk of zal misschien net terug zijn. Mag ik eens komen piepen mocht ik terug zijn? Of liever geen pottekijkers?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bump up your
thread in Bumpal
Fraisje
Verslaafde
Verslaafde

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 12:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Op 14/07 ben ik wel in het land, maar nog niet in verlof, dus komen kijken zal ook niet dan kunnen, want aan het werk.

Bij mij mag je gerust komen kijken, er zal al veel familie zijn (stuk of 30 met ons en fotograaf erbij), maar the more the marrier.
Enfin dat zeg ik nu, ik ga doodzenuwachtig zijn denk ik.
Bij ons wel tekst en muziek, wij hebben dubbele tijd genomen, dus 20 minuten. Wij trouwen in het stadhuis van Gent (dienstencentrum van Mariakerke is jammer genoeg gesloten in augustus, want veel mooier van gebouw en omgeving, meer in de natuur) op 01/08 om 15u30.
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Rieneke
Verloren geval!
Verloren geval!

Trouwdatum: 25-10-2008

TrouwTELLER: nog 58 dagen

BerichtGeplaatst: Do Jun 12, 2008 12:52 pm    Onderwerp: stel jezelf even voor Reageren met citaat

Fraisje, als het weer meezit en ik geraak in Gent (kwestie van vervoer). Dan zou ik ook wel even komen piepen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog Website bekijken
Bump up your
thread in Bumpal
Fraisje
Verslaafde
Verslaafde

BerichtGeplaatst: Vr Jun 13, 2008 6:22 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Welkom. Allé, ik ga dan een paar razende reporters hebben Very Happy Zo noemen ze dat op een Nederlands forum (ga daar nu bijna niet meer, hier ist veel toffer). Jullie kunnen hier dan al verslag uitbrengen.
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Stel jezelf even voor Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: