Citytrip? Weekendje weg? Google Zwanger van een meerling?

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen  BlogsBlogs   

Afvallen of niet ???

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Trouwpolls
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

afvallen speciaal voor de trouw ?
Ja
44%
 44%  [ 13 ]
Nee
55%
 55%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 29

Auteur Bericht
ingetje
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 01-08-2008

TrouwTELLER: 27 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Wo Apr 09, 2008 6:22 pm    Onderwerp: Afvallen of niet ??? Reageren met citaat

Ik zit wat met een dillema, ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken en sinds dien zo'n 9 kilo bijgekomen. Ik wil hier al een tijdje van af, ze moeten er niet alle 9 terug van af, maar zo rond mijn buikje mag het wel wat minder Confused
Nu wil ik iets gaan doen om dit buikje kwijt te raken, maar sommige mensen zeggen mij 'zo ben je gewoon' maar op die dag wil je toch gewoon stralen?!?
Dus tips zijn altijd welkom, liefst iets dat langdurig effect heeft, geen crash dieet dus Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Blog MSN Messenger
Bump up your
thread in Bumpal
Vi
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Trouwdatum: 30-05-2009

TrouwTELLER: nog 275 dagen

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 7:18 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat ik zo de laatste 6 jaar al vanalles geprobeerd heb om, ocharme, 5 kilo te verliezen en niets werkte tot nu. Ik ben in december begonnen met infraligne en eindelijk zie ik cm wegsmelten. Voorlopig nog geen kilo's maar uiteindelijk zijn die cm het belangrijkst en die kilo's zijn verzekers spieren op dit moment, want daarnaast ga ik nog lopen, zwemmen, dansen en dansles geven. En ik eet gezond. Je zou denken dat ze er moeten afvliegen é, maar nee, das mij nog niet gegund.

Begin december ben ik dus begonnen en eind december heeft hij mij gevraagd. Dus ben niet speciaal ah vermageren, maar het is nu wel heel grote extra motivatie om vol te houden. Tegen november wil ik een maatje 38 hebben, want dan ga ik de eerste keer gaan kijken voor een kleedje. Alé heb nog 6à7mndn. Hopelijk geraak ik er.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bump up your
thread in Bumpal
Margit
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 28-06-2008

TrouwTELLER: 61 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 7:30 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey!

Sinds ik ben beginnen werken (zittend beroep) en gaan samenwonen zijn de kilo's er bij mij aangevlogen. Vorige zomer (september) na onze verlof in Turkije was het hoogtepunt (of zwaartepunt Wink ) echt wel bereikt. Ik zag mezelf niet meer graag en voelde me ongelooflijk slecht in mijn vel.

Het heeft dan nog geduurd tot januari van dit jaar geduurd voor ik het echt heb beseft en er ben ingevlogen. Sindsdien is er 5 kg af! Very Happy

Hoe ik dit gedaan heb? sMorgends eet ik een handjevol Special K met ofwel 2 kiwi's in blokjes ofwel 1 banaan in stukjes gesneden (daar heb je écht mee gegeten!) en twee taskes koffie verkeerd. sMiddags eet ik 3 sneetjes brood (wit of grof) zonder boter met beleg (geen slaatjes zoals kipcurry ofzo) en savonds eet ik gewoon wat ik wil maar ik gebruik geen mayonaise meer. Chocolade eet ik alleen nog in het weekend. En in het weekend zelf eet ik gewoon wat ik wil smorgens, smiddags en savonds.

Verder ga ik op maandag en/of woensdag een halfuurtje joggen (niet aan een stuk hoor, ook met wandelen ertussen), dinsdag een uurtje zwemmen en donderdag heb ik Latinodansles. (is eind mei wel gedaan dus dat wordt vervangen door joggen dan)

Dit is eigenlijk iets dat echt gemakkelijk vol te houden is omdat je niet teveel moet laten.

Maar de combinatie letten op je eten én sporten (niet overdreven) is echt wel noodzakelijk. Anders gaat het er echt niet af...

Hopelijk zijn jullie hier iets mee! xxx
Bump up your
thread in Bumpal
Josemien
Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker

Trouwdatum: 10-05-2008

TrouwTELLER: 110 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 9:00 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb neen gestemd omdat ik sowieso nogal aan de magere kant ben.

Mijn probleem is als ik ziek geweest ben ik heel gemakkelijk kilo's verlies die er nadien moeilijk opnieuw aanwillen.

Dus maar hopen dat ik door de stress geen kilo's verlies en mijn kleed te groot is Crying or Very sad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Bump up your
thread in Bumpal
Sarah
Superposter
Superposter

Trouwdatum: 18-07-2008

TrouwTELLER: 41 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 3:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry dames,ik heb ook nee gestemd,heb hetzelfde als jou josemien.
De vrouw van de bruidswinkel heeft me verboden om nog af te vallen!!
Mijn vriendin moet dit in het oog houden.
Maar da is nie makkelijk voor mijn,eet ik een dag geen chips of nootjes dan ben ik gewicht kwijt.
Is ook nie altijd makkelijk.
Het "probleem" dat ik nu heb is dat ik sinds ik mijn kleed heb gepast 4kilo ben afgevallen (heb begin maart mijn oma moeten afgeven)
Ik ga dus sowieso een saus meekrijgen van haar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Blog
Bump up your
thread in Bumpal
ingetje
Verslaafde
Verslaafde

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 5:06 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Mercikes voor de reacties allemaal !

Vi, Ik heb ook infraligne gedaan, de eerste 10 beurten verloor ik cm rond mijn buik ( 5 in totaal ) maar de volgende 10 beurten gebeurde er niks, niet in cm en niet in kg. Toen ben ik de moed verloeren en gestopt. Nu prorbeer ik wel nog dat eetschema vol te houden en veel te drinken. Ik zou ook meer moeten sporten, maar ik moet 30 uur stage doon per week, 8 uur les en dan nog eens taken en eindwerken, zie er op het moment niet echt de tijd voor. Dat was fijn met infraligne he, 20 minutjes en dicht bij mijn werk... maar ook wel duur ...
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
L
Superposter
Superposter

Trouwdatum: 26-06-2009

TrouwTELLER: 302 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2008 6:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

hier ook nee gestemd
k heb al drie kids en ik probeer wat af te vallen na de bevallinge maar dat lukt niet, dus dat lukt ook niet voor de trouw denk ik...
enfin, geen courage om eraan te beginnen en zoooo erg is t nu ook niet.. ik denk dat er na de geboortes 2 kg is blijven hangen (één van elke zwangerschap) dus dat valt wel mee he
k hoop op de good oldfashioned weddingstress en dat ik toch nog een kg of twee kan verliezen, maar bewust regimen, nope
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Margit
Verslaafde
Verslaafde

Trouwdatum: 28-06-2008

TrouwTELLER: 61 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Vr Apr 11, 2008 7:15 am    Onderwerp: Reageren met citaat

L schreef:
hier ook nee gestemd
k heb al drie kids en ik probeer wat af te vallen na de bevallinge maar dat lukt niet, dus dat lukt ook niet voor de trouw denk ik...
enfin, geen courage om eraan te beginnen en zoooo erg is t nu ook niet.. ik denk dat er na de geboortes 2 kg is blijven hangen (één van elke zwangerschap) dus dat valt wel mee he
k hoop op de good oldfashioned weddingstress en dat ik toch nog een kg of twee kan verliezen, maar bewust regimen, nope

Ik heb trouwens ook NEE gestemd. Ik vind niet dat je huwelijk de enige reden mag zijn om een aantal kilo te willen afvallen want dan komen ze er daarna waarschijnlijk dubbel en dik bij.

Ik denk dat je afvallen best doet als je jezelf niet meer goed in je vel voelt, omdat je je ongemakkelijk begint te voelen in je kleding, omwille van je gezondheid, om terug meer energie te krijgen... Dat is ook de reden waarom ik eraan begonnen ben. Op den duur voelde ik me zo slecht/futloos en was ik zo hard aant zagen tegen mijn ventje over hoe ik eruit zag dat ik beseft heb dat ik er zelf iets aan moest doen. Anders hou je het ook niet vol denk ik Smile

En eigenlijk ging het er mij vooral over om terug meer energie te krijgen door gezonder te eten en terug wat te sporten. Nu nog volhouden natuurlijk Wink
Bump up your
thread in Bumpal
Eline
Verloren geval!
Verloren geval!

Trouwdatum: 05-09-2008

TrouwTELLER: nog 8 dagen

BerichtGeplaatst: Vr Apr 11, 2008 8:01 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey,

Ik heb ja geantwoord.
Maar ik val niet speciaal af om in mijn trouw kleed te passen.
Ik hab mijn op het einde van vorige zomer nogal laten gaan, en sindsdien heb ik nog niet echt de moed gevonden om eraan te beginnen om ze kwijt te spelen.
Want ik begon me echt ongemakkelijk te voelen al mijn kleren spanden.

Een ander probleem dat ik heb is dat ik bij stress verdik
Ik heb een tweedehand kleedje gekocht in het begin van de zomer dus die extra kilos moeten eraf anders kan ik er niet meer in of moet ik naar een naaister om het geheel aan te passen.
En ik moet ook een beetje rekening houden met stress, dus nu een beetje opletten op wat ik eet en regelmatig bewegen zodat ik tijdens de echte stress mij gewicht kan houden.

Ik ben half februari begonne echt op het gemak en er is nu een 4,5 kilo af, nu zit ik weer op mijn normale gewicht maar ik zal voor alle zekerheid noor een kilo of 2 3 extra afvallen, zo is het verdikken met stress geen probleem.

groetjes ELine
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bump up your
thread in Bumpal
Jan-Veronique
Regelmatige bezoeker
Regelmatige bezoeker

Trouwdatum: 08-08-2009

TrouwTELLER: 345 dagen geleden getrouwd!

BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 2:54 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo,

Een tweetal jaartjes geleden heb ik infraligne gedaan, Ik was na 20 beurten in totaal 56 cm kwijt en 9 kilo. Er zijn ondertussen wel al een paar kilotjes bijgekomen (4 kilo). Dus bij mij heeft het heel goed geholpen.
Ik kan mij niet toeleggen om te gaan sporten, joggen ofzo. Ik heb dan al iemand nodig die mij stimuleert. En infraligne deed ik ontzettend graag, ik zag ook telkens resultaat, om de 5 beurten was ik tussen de 10 en 25 cm kwijt, behalve 1 keertje was ik maar 7 cm kwijt, maar dat is normaal.

Volgend jaar ga ik het wel opnieuw doen, samen met mijn mama (zij is vorige keer ook meegegaan en was ook zeer tevreden, was in totaal 45 cm kwijt, voldoende voor haar!). Ik doe het omdat ik mij dan stukken beter voel en dan ben ik ook zelfzekerder. Maar ik denk dat ieder dit voor zijn eigen moet beslissen. Voor mijn ventje moet het niet, maar ik wil het wel!

Groetjes Vé
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Bump up your
thread in Bumpal
L
Superposter
Superposter

BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 3:42 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

amaai, dat is wel goed afvallen zenne!
k zou dat ook wel willen zo een paar eraf maar ja, k heb er de moed niet voor

kost die infraligne niet veel? of valt dat mee?
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
ingetje
Verslaafde
Verslaafde

BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 5:03 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey L,

Ik betaalde voor 20 beurten 220€ en dan had ik nog 50€ korting omdat ik student ben, dus normaal is het 270€ voor 20 beurten.

Als je dan eenmaal je streefdoel bereikt hebt kan je overgaan op onderhoudsbeurten ( dan ga je maar 1X in de week i.p.v. 2 en wordt je maar om de 10 beurten gemeten i.p.v. om de 5 ) deze zijn wat beterkoop maar hoeveel juist dat weet ik niet omdat ik na mijn 20 beurten gestopt ben.

Groetjes...
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
L
Superposter
Superposter

BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 5:10 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

vind ik persoonlijk wel veel geld!
maar ja, bij mij zouden er dan ook maar een tweetal kg af moeten (en graag wel een aantal cm meer maar ja, wie niet he)
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
ingetje
Verslaafde
Verslaafde

BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 5:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Is ook best veel geld, maar ik had er zo goede dingen over gehoord dat ik het wilde wagen. Het probleem is als je niet veel kg kwijt moet dat dan de cm meestal ook niet zo snel volgen. Ik zit eigenljik ook goed op gewicht, heb een goed BMI, en wilde dus eigenlijk alleen cm kwijt en dit is moeilijker... Crying or Very sad
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
L
Superposter
Superposter

BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 5:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

dat is wel waar...
mmm, misshcien dan toch t overwegen waard!
Terug naar boven
Bump up your
thread in Bumpal
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    ik-trouw.org Forumindex -> Trouwpolls Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6

Ga naar: