| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| afvallen speciaal voor de trouw ? |
| Ja |
|
44% |
[ 13 ] |
| Nee |
|
55% |
[ 16 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 29 |
|
| Auteur |
Bericht |
ingetje Verslaafde

|
Trouwdatum: 01-08-2008
TrouwTELLER: 71 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Di Mei 13, 2008 6:07 pm Onderwerp: |
|
|
Wauw Vi, dat is al netjes he, wat doe je eigenlijk om die cm er af te krijgen? Ik ga maandag nog eens met infraligne beginnen, hoop dat ik er meer succes mee heb als verleden keer  |
|
| Terug naar boven |
Bump up your thread in Bumpal
|
 |
Vi Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 30-05-2009
TrouwTELLER: nog 231 dagen |
|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 9:17 am Onderwerp: |
|
|
Wel 't is eigenlijk ook met Infraligne. Blijkbaar vliegen de centimeters er bij mij ook véééél trager af dan bij anderen, maar traag gaat ook é. Ik ben halfweg december begonnen. De eerste 21cm zijn er redelijk snel afgegaan, maar dan stopte het plots. Ik ben dan 2maanden eigenlijk niets, maar echt niets verloren, geen cm en geen kilo's(lees grammen). Dan ben ik beginnen lopen.
Nu combineer ik 2x/w infraligne met 2à3x/w lopen (aan lage hartslag = vetverbrandingsloop) en natuurlijk gezonder eten.
Ben die combinatie nu ook al 2tal maanden aan het doen en nu waren er bij de laatste meting weer 4cm af.
In infraligne weten ze ook niet goed hoe het komt, want ik doe eigenlijk weinig tot niets verkeerd. Zij denken dat ik ofwel een hééééél traag metabolisme heb, dat ik nu hééééél traag op gang krijg. Ofwel omdat ik al veel sportte voor ik hieraan begon, waardoor ik mss in het begin het meeste overtollige vet ben verloren (die eerste 20cm) en nu meer spiermassa bij krijg, maar eigenlijk weten ze het niet goed. Ik ben in totaal ook nog maar een 2tal kilo kwijt, dus das ook niet waw.
Toch houd ik het vol, want indien ik je een waslijstje zou geven wat ik daarvoor al allemaal gedaan heb, geraak je waarschijnlijk vermoeid. En al die dingen gaven nul resultaat. Nu gaat het traag, maar heb ik wel voorzichtjesweg resultaat. De volhouder wint zeker???
grtjs
ps: amai, lang verhaal geworden. sorry! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
Trouwdatum: 26-06-2009
TrouwTELLER: nog 258 dagen |
|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 9:30 am Onderwerp: |
|
|
ik ben gisteren op bikini jacht geweest, en amaai, confrontatie met de spiegels waren niet mild zenne...
de babykg zitten duidelijk aan de "lovehandles" en in de billen.
de rest valt nog mee, behalve t buikvel dat losser blijft zitten, maar dat zal wel nooit meer beteren...
iemand tips om bepaalde zones aan te pakken?? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vuurbol Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 04-07-2008
TrouwTELLER: 99 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 11:50 am Onderwerp: |
|
|
ik zou eigenlijk wel moeten afvallen, maar dat ga ik dus nu echt niet doen.
ik ben zo al een monsterbruid en als ik nu ook nog eens ga lijnen word ik daar niet vrolijker van. Hij houdt van me zoals ik ben dus al die extra killo's neemt hij er ook maar bij!
groetjes,
Bianca _________________ op 04-07-2008 zijn al onze dromen uitgekomen! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
leentje Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 06-09-2008
TrouwTELLER: 35 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 10:27 am Onderwerp: |
|
|
ik ben sinds ik samen ben met mijn verloofde (5 jaar) van 58 kg naar 71 kg gegaan. reeds vele malen proberen te dieëten maar nooit sucesvol.
vorig jaar september is mijn broer getrouwd en zag ik mezelf op foto's en ik moet zeggen het was lichtjes degoutant hoe ik in zo'n korte tijd, zonder kinder te krijgen of zo zo dik was geworden. en zo wil ik niet op mijn trouwfoto's staan
De week nadien ben ik naar een dieëtiste gegaan en samen met haar en mijn dokter hebben we een dieët opgesteld in combinatie met reductil 15mg pilletjes.
Ik heb die pilletjes 3 maanden genomen , dan 3 maanden gestopt en volgende maand begin ik terug met reductil .
momenteel weeg ik nog 'maar' 62 kg en hoop op mijn trouwdag terug 58 kg te wegen. zoals 5 jaar geleden.
Ik voel me er veel beter bij want met mijn 71 kg voelde ik me echt heel ongelukkig, dat was mijn lichaam niet en wou zo ook niet verder gaan.
nu voel ik me veel beter maar is natuurlijk persoonlijk |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vi Nieuwkomer

|
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 12:43 pm Onderwerp: |
|
|
[quote="leentje"]ik ben sinds ik samen ben met mijn verloofde (5 jaar) van 58 kg naar 71 kg gegaan. reeds vele malen proberen te dieëten maar nooit sucesvol.
De week nadien ben ik naar een dieëtiste gegaan en samen met haar en mijn dokter hebben we een dieët opgesteld in combinatie met reductil 15mg pilletjes.
Ik heb die pilletjes 3 maanden genomen , dan 3 maanden gestopt en volgende maand begin ik terug met reductil .
momenteel weeg ik nog 'maar' 62 kg en hoop op mijn trouwdag terug 58 kg te wegen. zoals 5 jaar geleden.
| Citaat: |
Waw, leentje, das echt wel indrukwekkend. die reductil klinkt mij één of ander wonderpilletje! Wat is dat precies? Hoe werkt het? Heb je er voorschrift voor nodig? Veroorzaakt het geen jojo-effect?
Ik heb al dikwijls gedacht om iets te kopen van afslankingspilletjes, naast mijn sport en dieet wel te verstaan. Maar heb schrik voor het effect ervan achteraf. Heb nog nooit goeie dingen gehoord van zo'n dingen. Maar dat van jou klinkt gelijk toch verantwoord...
grtjs
Evi |
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vi Nieuwkomer

|
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 12:44 pm Onderwerp: |
|
|
Blijkbaar iets raars gebeurd mijn mijn 'quote'.
Het citaat is dus mijn vraag é Leentje en wat erboven staat is jou 'quote'  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
Trouwdatum: 26-06-2009
TrouwTELLER: nog 258 dagen |
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 5:42 pm Onderwerp: |
|
|
amaai Leentje
dat is wel chique zenne...
ik ben niet zoveel bij als voor de geboorte van de kids zenne.. 2 kg die van de twee bevallingen zijn blijven plakken, valt dus héé goed mee he
maar net teveel voor mezelf!
wat is die reductiel |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ingetje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 9:14 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben 3 jaar geleden gestopt met roken, ik ben toen op een half jaar tijd bijna 10 kg bijgekomen. Van die 10 ben ik er zo'n 5,5 terug kwijt. Op zich zit ik nu op een goed gewicht ( BMI is perfecht ) maar ben niet tevreden met mijn buikje (krijg soms de vraag of ik zwanger ben en als dat niet zo is is dat echt NIET plezant )!!!  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
leentje Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 06-09-2008
TrouwTELLER: 35 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Vr Mei 16, 2008 5:26 pm Onderwerp: |
|
|
reductil is idd enkel op dokterscoorschrift en ze doen vooraf een onderzoek (bloeddruk ed) het is niet echt een wonderpilletje maar eerder een hulp, je moet wel nog goed op je eten letten maar is meer een hongerstiller. je geraakt zo het hongergevoel kwijt en dat was nodig want ik at gewoon teveel ☺
je ziet er af en toe dingen van op internet maar doe het nOOIT zonder je huisarts want er zijn soms wel neveneffecten zoals bloeddruk problemen, zeer droge mond, stoelgand ed.
ik heb geluk gehad en nergens last van gehad maar niet iedereen kan er evengoed tegen.
geen jojo effect omdat ik nog steeds wel erop let dat ik gezond eet (niet altijd even simpel aangezien ik voor mijn werk regelmatig moet gaan eten) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Vanessa en kristof Verslaafde

|
Trouwdatum: 27-06-2009
TrouwTELLER: nog 259 dagen |
Geregistreerd op: 06 Mei 2008 Berichten: 459 Woonplaats: Oost-Vlaanderen
|
Geplaatst: Za Mei 17, 2008 1:29 pm Onderwerp: |
|
|
| In Nederland kan je reductiel krijgen met een kopij van een doktersvoorschrift. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ingetje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Ma Mei 19, 2008 6:31 pm Onderwerp: |
|
|
Allé, vandaag terug met infraligne begonnen ( had 2 maand stil gelegen ) ik was enkel aan mijn maag terug 2 cm bijgekomen voor de rest was ik op peil gebleven!
Was toch wel trots op mezelf  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sarah Superposter

|
Trouwdatum: 18-07-2008
TrouwTELLER: nog 85 dagen |
|
Geplaatst: Ma Mei 19, 2008 6:56 pm Onderwerp: |
|
|
Da is wel goed nieuws hé ingetje!!!
Veel goede moed voor de 2 cm!!
Maar dat zal wel lukken hé. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ingetje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Di Mei 20, 2008 8:10 am Onderwerp: |
|
|
Hey Sarah, als ik een beetje van de chocolade kan afblijven mag dat geen probleem zijn ...
Groejtes |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Eline Verloren geval!

|
Trouwdatum: 05-09-2008
TrouwTELLER: 36 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Di Mei 20, 2008 9:52 am Onderwerp: |
|
|
hey,
Ben de laatste tijd een beetje aan het slabakken met mijn dieet en sport
Het gewicht blijft gelukkig stabiel maar toch jammer dat het nu niet meer zakt,
In het beging ging het niet echt naar beneden en dan plosts elke week een beetje en nu blijf ik weer hangen jammer
nog een twee kilo maar het wil niet lukken, vooral voor mijn buikje
en de poep ook een beetje
nuja ik ben overgeschakeld naar de slaatjes smiddag hopelijk helpt da ook toch al weer wat hé
groetjes ELine |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|