| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Margit Verslaafde

|
Trouwdatum: 28-06-2008
TrouwTELLER: nog 71 dagen |
Geregistreerd op: 18 Mrt 2008 Berichten: 411 Woonplaats: Ekeren (Donk)
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:26 pm Onderwerp: 28 juni 2008 - Margit & Leslie |
|
|
Dag bruidjes!!!
Hier mevrouw Cuyt!! Echt raar...nu mag ik hier mijn verslagje komen doen!!!
Ik kan niet meer vertellen dan dat het een ongelooflijk prachtige en geslaagde dag was op alle vlakken!!!
Maar ik zal beginnen bij het begin want jullie verdienen een UITGEBREID verslagje :
Inderdaad zoals enkelen hadden gezien ben ik NIET op tijd mijn bedje ingekropen wat wel het plan was! Het repeteren in de kerk was later gedaan dan verwacht, dan moest ik nog douchen en mijn haar wassen. Toen ik daar mee klaar was stonden de vriendinnen er. Glaasje Cava gedronken, uitleg gegeven ivm de decoratie en uiteindelijk bedje ingekrop om er een halfuurtje later toch weer uit te springen want de foto's van mijn kapsel vergeten af te drukken en anders zou ik dat toch vergeten Dus ja...tzal toch wel 1u geweest zijn ofzo voor ik goed en wel sliep (alst al ni later was)
Om half 7 liep dan mijn wekker af, lekker suf Verfrist, alles in de auto van mijn vriendin gelaten en richting mijn mama vertrokken. Daar stond de kapster al en een kleine 2 uurtjes later was mijn kapsel klaar! PANIEK want een dik halfuurtje later zou Les er zijn en mijn make-up moest nog gedaan worden (om nog maar te zwijgen over aankleden ) Stipt om half 10 stond Les aan de deur en ik was een 10-tal minuutjes later beneden om de deur te gaan opendoen en mijn ventje met een prachtig bruidsboeket voor de deur te zien staan!! Mooi moment...Ookal was het weer maar miezerig...
Na enkele hapjes en glaasje(s) bubbels, om 10u15 richting districtshuis en stipt om 10u30 zij we getrouwd voor de wet! Er was weinig aan want 10 minuten heeft het maximum geduurd maar zo gaat dat nu eenmaal eh Dus wij om 11u doorgereden naar Lillo voor onze fotoshoot en de rest van de suite ging naar La Pipe voor een mini-receptie. De fotoshoot was leuk maar het was héél bewolkt en er stond een sterke wind. Al heeft dat de pret niet kunnen drukken en hebben we er toch van genoten!
Na de fotoshoot nog even iets gedronken in La Pipe om dan "en colonne' om 12u45 te vertrekken richting kerk. Het dak kon open want het weer begon zowaar op te klaren! Aan de kerk stonden al een heleboel mensen en er zaten er al evenveel binnen...het samen binnenwandelen met onze twee bruidskindjes was écht 1 van de mooiste momenten al vonden we héél onze misviering superprachtig!!! We hebben er zo van genoten!! En blijkbaar ook héél veel mensen met ons want we hebben ongelooflijk veel complimentjes gekregen over onze viering...Zeker over de solo van mijn broertje...echt een emotioneel moment in de viering... Alles is trouwens vlekkeloos verlopen! Er zijn echt héél veel mensen gekomen naar onze viering wat ons héél erg veel deugd heeft gedaan!
Na een gezellig onderonsje én een lekker ijsje zijn we dan richting de feestzaal gereden voor onze receptie. Die is binnen gestart omdat het er nog redelijk bewolkt uitzag, maar na een halfuurtje hebben we besloten om alles naar buiten te verhuizen en dat was écht een schitterend idee want de zon heeft vanaf dan constant geschenen en we hebben dus én onze receptie én het begin van het avondfeest in de mooie tuin kunnen doen!Ook het diner met de suite tussen de twee was ongelooflijk lekker en gezellig!
Het feest was iets om nooit meer te vergeten. De openingsdans onvergetelijk, het tweede liedje "That's Amore" waarop elk koppel van de suite mee gedanst heeft superleuk! en de rest van de avond een voltreffer van formaat! Er zijn te zotte foto's getrokken voor ons exotisch paneel met zuiderse attributen, zowel de hapjes/dessertenbuffet als de ciabatta's waren superlekker, de DJ heeft bangelijk goed gedraaid en iedereen heeft zich rotgeamuseerd!!!
Het was écht een onbeschrijflijk prachtige dag en ik kan inderdaad alleen maar het volgende meegeven aan onze toekomstige bruidjes: GENIET VAN ELK KLEIN MOMENT, ELK DETAIL...GENIET VAN ALLES MET VOLLE TEUGEN WANT VOOR JE HET WEET IS DE DAG VOORBIJ!!!
Gelukkig hebben we foto's, film en duizend-en-één mooie herinneringen waardoor we deze dag nooit maar dan ook nooit meer zullen vergeten!!
En nu...MEXICOOOOO!!! xxxx _________________ Together we're...invincible! |
|
| Terug naar boven |
Bump up your thread in Bumpal
|
 |
karolien Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 08-08-2008
TrouwTELLER: nog 30 dagen |
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:37 pm Onderwerp: |
|
|
| wauuuuuuuuhhhhhh wat een pracht dag heb je gehad geniet van de vakantie |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Rieneke Verloren geval!

|
Trouwdatum: 25-10-2008
TrouwTELLER: nog 48 dagen |
Geregistreerd op: 28 Mei 2008 Berichten: 597 Woonplaats: Oost-Vlaanderen
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:41 pm Onderwerp: |
|
|
het klinkt allemaal zo super en dat zal het vast en zeker geweest zijn aan je verslag te lezen
geniet van jullie vakantie en van elkaar! _________________ trotse mama, één stress-bom!
http://picasaweb.google.be/Rieneke59 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sarah Superposter

|
Trouwdatum: 18-07-2008
TrouwTELLER: nog 51 dagen |
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:42 pm Onderwerp: |
|
|
Oh,margit,nu kan ik helemaal nie meer wachten!!!!
Dit klinkt gewoon super!!!!
Het wegblazen van de wolken ging wa moeilijker dan verwacht,mijn excuses daarvoor
Geniet van de vakantie!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Myosotis Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 12-07-2008
TrouwTELLER: nog 57 dagen |
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 6:58 pm Onderwerp: |
|
|
meisje,
Leuk om je verslagje te lezen, het klonk een superdagje!
Jullie viering was inderdaad erg persoonlijk en uniek, en als kers op de taart de solo van je broertje die ook mij kippevel bezorgde! echt chapeau!
Jullie beiden straalden van geluk en verliefdheid, supermooi om te zien.
Nu tel ik nog meer af nog die van ons...
Geniet van de komende dagjes en een superreisje toegewenst, maar euh we horen mekaar nog wel eh
dikke kus! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Davina Verslaafde

|
Trouwdatum: 08-08-2008
TrouwTELLER: nog 30 dagen |
Geregistreerd op: 16 Mrt 2008 Berichten: 217 Woonplaats: Sint-Joris-Weert
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 7:02 pm Onderwerp: |
|
|
Whaw Margit
Klinkt echt fantastisch. Heb zaterdag echt aan jou moeten denken!
Geniet van de mooie huwelijksreis en vooral van elkaar.
X |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Elke Verslaafde

|
Trouwdatum: 07-03-2009
TrouwTELLER: 181 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Zo Jun 29, 2008 7:24 pm Onderwerp: |
|
|
Waw, klinkt als een superdag!! Het heeft ons idd een beetje moeite gekost om de wolken weg te blazen, maar je ziet het, teamwork loont!!
Geniet maar volop van de huwelijksreis!! En nadien willen we wel wat fotootjes zien he!  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
nadia Verslaafde

|
Trouwdatum: 20-09-2008
TrouwTELLER: nog 13 dagen |
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 4:09 am Onderwerp: |
|
|
heerlijk zo een prachtige dag
en nu sluit ik me aan bij de anderen
geniet van jullie huwelijksreis, en als je terug komt hopen we fototjes te mogen zien
groetjes Nadia |
|
| Terug naar boven |
|
 |
L Superposter

|
Trouwdatum: 26-06-2009
TrouwTELLER: nog 292 dagen |
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 5:12 am Onderwerp: |
|
|
klinkt echt als een superdag!!!
en we zullen t onthouden! genieten van elke minuut, elke seconde!!
geniet jij nu maar héél erg van Mexicooo en erna willen wij een fotoooo (of meerdere natuurlijk)  _________________ aftellen naar 26/6/09 en dan voor altijd samenzijn!!
http://leenenchristof.trouwen.com
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
miek Verslaafde

|
Trouwdatum: 21-03-2009
TrouwTELLER: nog 195 dagen |
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 6:01 am Onderwerp: |
|
|
whaw margit,
ik denk dat iedereen droomt van zo'n mooie dag als de jouwe!!!
geniet maar van jullie honey-moon, wij kijken intussen al uit naar de foto'tjes! groetjes, miek |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Diane Superposter

|
Trouwdatum: 17-05-2008
TrouwTELLER: nog 113 dagen |
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 6:17 am Onderwerp: |
|
|
| Dikke proficiat!! Ben blij dat het jullie DROOMDAG is geworden!! Nog heel veel geluk samen en geniet ten volle op vakantie! Tot binnenkort! En wij nu maar wachten op de prachtige fotos. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kris Verloren geval!

|
Trouwdatum: 29-08-2008
TrouwTELLER: nog 9 dagen |
Geregistreerd op: 13 Mrt 2008 Berichten: 834 Woonplaats: Moerbeke-Waas
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 6:59 am Onderwerp: |
|
|
Margit en Leslie, dikke dikke proficiat!!! Met zo'n mooie dag als begin van het huwelijksleven kan dat niet meer stuk gaan! Maar dat wisten we eigenlijk al he. Geniet van je reisje en kom hier dan maar uitgebreid vertellen!
Groetjes,
Kris |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Marijke Verslaafde

|
Trouwdatum: 02-08-2008
TrouwTELLER: 36 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 7:13 am Onderwerp: |
|
|
| Proficiat allebei! Het klinkt echt als een superdag! Echt fijn dat je er zo hebt van kunnen genieten. Nu nog met volle teugen genieten van de huwelijksreis .... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mus Regelmatige bezoeker

|
Trouwdatum: 03-10-2008
TrouwTELLER: nog 26 dagen |
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 7:21 am Onderwerp: |
|
|
Proficiat Margit en Leslie!
Ik heb ook aan jullie moeten denken en hield m'n hart vast want bij ons zag het er niet zo goed uit wat het weer betreft. Maar ik hoopte toch dat het binnenland niet persé het weer in Antwerpen weergaf
Ik ben blij te horen dat het zo'n mooie dag is geworden.
met liefs |
|
| Terug naar boven |
|
 |
yriske Nieuwkomer

|
Trouwdatum: 06-06-2008
TrouwTELLER: 93 dagen geleden getrouwd! |
|
Geplaatst: Ma Jun 30, 2008 7:59 am Onderwerp: |
|
|
Een hele dikke proficiat gewenst en heel veel liefde en geluk samen.
En ja voor je het weet is de dag voorbij .
Maar is iets om nooit te vergeten
Nog een hele fijne reis |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|