| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Fraisje Verslaafde

|
Trouwdatum: 01-08-2008
TrouwTELLER: 37 dagen geleden getrouwd! |
Geregistreerd op: 12 Mrt 2008 Berichten: 412 Woonplaats: België / O-Vl
|
Geplaatst: Wo Mrt 12, 2008 10:13 am Onderwerp: 1 augustus 2008 |
|
|
Mijn ventje en ik trouwen op vrijdag 01-08-08.
Wie nog? Wat hebben jullie al vastgelegd?
Bij ons ligt de wet (+ondertrouw) vast, feestzaal is gereserveerd samen met overnachting, DJ/fotograaf geboekt, trouwjurk/lingerie/juwelen gekocht, afspraak voor make-up vastgelegd, proef voor kaspel vastgelegd, kostuum/hemd/das gekocht.
We moeten nog voor de ringen kijken (maar weten al waar we die zullen bestellen), nog uitnodigingen zoeken (gaan die waarschijnlijk zelf maken), naar de notaris voor info over huwelijkscontracten, laatste besprekingen doen met zaal/fotograaf/DJ. |
|
| Terug naar boven |
Bump up your thread in Bumpal
|
 |
Alexander Site Admin

|
Trouwdatum: 11-10-2008
TrouwTELLER: nog 34 dagen |
|
Geplaatst: Wo Mrt 12, 2008 10:42 am Onderwerp: |
|
|
| amai... het lijkt toch dat jullie qua feestelijkheden-organisatie bijna rond zijn? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Vr Mrt 14, 2008 10:20 am Onderwerp: |
|
|
Ja we zijn tamelijk op schema.
t Heeft nu allemaal wat stilgelegen, maar nu moeten we toch weer een beetje in actie schieten.
Ik ben nogal goed georganiseerd, dus ik heb liever iets op voorhand klaar, dan op de laatste nipper nog alles te moeten doen.
Geen andere bruidjes-bruidegommen meer voor 01-08-08? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ingetje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Di Apr 08, 2008 6:06 pm Onderwerp: |
|
|
Hey fraisje, wij trouwen ook op 1/8/8. maar als ik dat zo lees staan jullie toch al wat verder met de voorbereidingen als wij. Er is dus nog werk aan de winkel.
Wij hebben de uitnodigingen wel al af, hebben deze zelf gemaakt, moeten donderdag voor de ringen gaan kijken en mijn juweeltjes ben ik ook zelf aan het maken ( alé proberen dan toch )
Groetjes en nog veel voorbereidingsplezier... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 6:09 am Onderwerp: |
|
|
Ja ben graag voorbereid hé.
Ivm de uitnodigingen heb ik ondertussen al de tekst die ik erop wil samengesteld. Ik heb ook al een voorbeeld gevonden van ontwerp die ik op de voorkant wil. Dat zullen we wrs door een bevriend grafisch vormgever laten maken. En dan moeten we wel nog een drukker zoeken die dit voor een redelijke prijs kan drukken. Mijn vriend kent er wel een paar door zn zelfstandige job, dus dat moet wel lukken.
Ondertussen ben ik al voor mn proefkapsel geweest en ben heel content.
Ik moest bij iemand anders gaan dan mn vaste kapster omdat zij op verlof is. En het is heel goed meegevallen, dus dat kan ik ook weer van de lijst schrappen.
Ingetje
Waar trouwen jullie? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ingetje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Wo Apr 09, 2008 7:05 am Onderwerp: |
|
|
Hey, wij trouwen in Voorshoven, dat is een deelgemeente van Maaseik. De uitnodigingen heb ik zelf gemaakt, met de bedoeling van wat geld uit te sparen, maar uiteindelijk heeft het ons veel geld gekost omdat de printer het heeft begeven door het speciale papier
Omdat ik nu nog studeer en dus veel met mijn eindwerken bezig ben ga ik in juli voor mijn proefkapsel. Heb wel al wat foto's van wat ik mooi vind... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vivke27 Regelmatige bezoeker

|
|
Geplaatst: Wo Apr 23, 2008 12:59 pm Onderwerp: |
|
|
| joepieeeeeeeeeeeeeeeeee nog 100 dagen !!!!!!!! aftellen!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Wo Apr 23, 2008 2:52 pm Onderwerp: |
|
|
Jaaaa
Leuk getal hé, net zoals de leerlingen in het secundair hun 100 dagen vieren, kunnen wij dat vandaag.
Tis ook leuk om met een aantal samen te kunnen aftellen! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ingetje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Do Apr 24, 2008 7:23 am Onderwerp: |
|
|
| Jaja, gisteren waren het nog 3 cijfertjes, vandaag nog maar 2 !!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Do Apr 24, 2008 10:59 am Onderwerp: |
|
|
Wij zijn dinsdag naar de feestzaal geweest voor de verdere besprekingen.
We hebben nu doorgegeven welk menu we willen en we moesten ook al een idee geven van de aantallen genodigden. We weten nu welke tafels er beschikbaar zijn (hoeveel ronde, hoeveel rechte en voor hoeveel personen telkens) en waar we in de zaal zouden kunnen zitten en waar dan de dansvloer gaat zijn (met het dessertenbuffet ernaast).
En ook dat we bij mooi weer de ontvangst in hun erg mooie tuin kunnen doen. En wat er van mogelijkheden is voor bloemen op tafel weten we nu ook (maar ontzettend duur is dat!, gaan we wrs niet doen).
We hebben kaartjes gekregen met de routebeschrijving op (voor bij de uitnodigingen) en blanco menukaarten (met ad buitenkant hun logo en zo op), waar we zelf alle gegevens op kunnen printen.
En we hebben meteen een afspraak gekregen om de maandag voor ons feest samen te komen om alles definitief te gaan opstellen (adhv het aantal genodigden die bevestigd hebben).
En dan in mei gaan we nog samenzitten met de fotograaf en de DJ.
En we zullen stilaan beginnen kijken voor onze uitnodigingen en dan voor onze ringen ook nog. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vivke27 Regelmatige bezoeker

|
|
Geplaatst: Do Apr 24, 2008 11:18 am Onderwerp: |
|
|
| ja wij moeten ook dringend beginnen kijken voor de uitnodigingen. de ringen zijn al ok, zijn in de maak bij een juwelenontwerper. wij zijn zaterdag de menu gaan vastleggen |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ingedinge Nieuwkomer

|
|
Geplaatst: Wo Mei 14, 2008 9:06 pm Onderwerp: |
|
|
Hey Bruidjes,
Hoe zit het met jullie zenuwen,bij mij beginnen ze stilaan te komen.
Ik ben volop bezig met onze uitnodigingen en zo.
Deze maand afspraak met onze fotograaf en op schoenen zoektocht voor mijn aanstaande.
Eind juni mijn eerste pas,eindelijk!
Begin juli gaan we er een verlengd weekend nog eens tussen uit naar de ardennen,dit zal deugt doen.
En nu verder aftellen hé!
Groetjes Inge |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 5:51 am Onderwerp: |
|
|
Fotograaf heeft de dagplanning gekregen en heeft onze wensen genoteerd.
Dj heeft ook onze wensen ivm muziek gekregen.
Dus deze afspraken zijn ook vastgelegd.
Vanavond naar de notaris om uitleg te vragen ivm de verschillende huwelijkscontracten.
En dan moeten we nog nr de juwelier om onze ringen te laten maken en op het ontwerp van onze uitnodigingen zitten we ook in spanning te wachten.
Zenuwen zijn er toch een beetje hoor! Alhoewel t toch nog ff is.
Ik slaap de laatste tijd heel onvast, kom 's nachts wakker, maar t rare is dat ik dan niet lig te piekeren zoals ik anders doe, ik wordt gewoon onrustig wakker.
Ligt mss ook aant feit dat ik aan vanalles aant twijfelen ben momenteel.
Pffff lastig Zou liver willen genieten.  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
ingetje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Do Mei 15, 2008 7:19 pm Onderwerp: |
|
|
Dat kan ik geloven Fraisje. Ik heb even wat andere voorbereidingen, op 28 juni geven mijn zus, mijn vader en ik een verrasingsfeest voor mama die 50 wordt, en over 2 weken is er een klasreünie die ik met een vriendig organiseer...
Groetjes... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Fraisje Verslaafde

|
|
Geplaatst: Vr Mei 16, 2008 6:39 am Onderwerp: |
|
|
Amai, dan heb jij nog trippel voorbereidingswerk zeg.
Maar wel leuke vooruitzichten
Gisteren bij de notaris geweest. Bezoek was heel kort en overdonderend. Hij heeft naar onze situatie gevraagd en een voorstel gedaan van een contract. Komt neer op gemeenschap van goederen met een alsof van scheiding van goederen (of wast nu omgekeerd?).
Mr veel uitleg hebben we niet kunnen vragen. Ze maken nu een voorstel op dat ze begin juni gaan mailen en dan kunnen we nog es langs met vragen.
Heeft nog iemand dit gedaan, info gevraagd bij de notaris?
Vond t nogal verwarrend allemaal, mr wel een goed voorstel, vooral int geval je samen oud wordt (waar we natuurlijk vanuit willen gaan). Echter int geval we uit elkaar zouden gaan, ist voor mn ventje minder interessant, omdat ik dan de helft krijg van het verschil van onze vermogens. Aangezien hij zelfstandig is, gaat hij normaal in de toekomst meer gaan verdienen dan ik en dan zou hij dus een stuk van zijn zaak (of winst) aan mij moeten geven. Als hij weggaat, vind ik dat maar normaal, want ik help hem toch met allerlei andere dingen zodat hij tijd in zn zaak kan steken. Mr dan vond hij als ik zou weggaan, dat hij dan dubbel gestraft wordt omdat hij mij kwijt is en dan ook nog es een stuk van zn zaak moet afgeven.
Ik wil daar niet vanuit gaan, hij ook niet. Mr je moet er natuurlijk wel rekening mee houden.
Ik wil absoluut niet dat dit tussen ons komt, mr wil ook mezelf niet tekort doen. Ik help hem om zn zaak bloeiend te maken (ook al is dat niet altijd letterlijk in de zaak) en we bouwen dus samen ons vermogen op. Mr hij wil liefst zn zaak daarbuiten houden. Dan heb ik dus later bijna niets als het slecht gaat, buiten de helft van ons huis.
En anders moet ik nu een andere job gaan zoeken en zelf echt carrière gaan maken, zodat we ongeveer hetzelfde verdienen, zodat dat geen punt is. Mr ik ben niet zo carrière gericht en wil als er ooit kindje(s) komen er ook veel tijd in kunnen steken (wil wel nog blijven werken hoor), waardoor het voor hem toch minder tijd is die hij verliest om in zn zaak bezig te zijn.
Hoop dat we een oplossing vinden. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|